return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Love trance :)
View this Thread in Original format
dbl
kom och tänka på en sak när jag satt och lyssnade på lite trevlig trance musik och tänkte på tjejen.

finns det nån trance musik som man nästan kan kalla för "kärleks musik"????

ända som jag kunde tänka på va ATB - fields of love och ayla - liebe... men jag har ganska dålig fantasi ibland också... och dem kom jag ju såklart att tänka på pga namnen.... :p

så skriv upp era kärleks låtar :)

chillout musik borde ju funka bra.. men det e jag inte direkt insatt i :D
Dioxys
fanns en tråd fr itne så länge sen i "music discussion" om romantiska och sexiga låtar :) leta upp den!

annars så är väll mandalay - beautifyl (chillout egentligen) en jävla fin låt man kan ge den man tycker väldigt mycket om :p


mkt vocal trance (nästan all musik med text) handlar om kärlek, så ja :) du har ju ett antal å välja på :)
Treo
hmm.. Amber - Sexual (Plasma club mix) passar väl in även om kanske är mer på gränsen till eurodnace
Nyx
E-Rotic's låtar! :gsmile:
mindshooter
Andain - Beatuiful (Gabriel and dresden mix)


Mmmmm
zomn
Finns ju så oerhört många låtar man riktigt smälter för när man känner sig sådär lagom romantisk. :)

De flesta har helt klart nämnts i tråden som Dioxys nämnde: http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=84745
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement