return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
למה המדינה שלנו מדרדרת? (pg. 2)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
תומר... שמעתי על הזאת שבעלה נדקר בגלל ריב של כלבים
זה פשוט מטורף מה שהולך פה...
לא מבין מאיפה אנשים מגיעים לעשות כאלה דברים

בפוגרום שתפסו אותנו אמרו לנו שיענו מה שאנחנו עשינו זה פתח לדברים לא טובים ואם נעשה את זה לאיזה מישהו שלא יאהב את זה הוא יכול להוציא סכין ולדקור באותה מידה
בלה בלה בלה...
אנערף מה הם רצו מאיתנו... צודקים אבל עדיין לא ברעננה במטרו עם המסורת הזאת
NyKoN
חן הקטע בלהיות חייל זה לתפוס תחת
כל פעם שאח שלי חוזר מהצבא עם הנשק הוא עושה דעווין בעיר ואף אחד לא מתקרב אליו.. הוא יכול להיתקע בדרך בחבורות של ערסים והם רואים את המקוצר ולא מתקרבים בכלל
אני מבין את החיילת גם... לא כל יום אפשר להשפיל סגן אלוף
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by oDrori
ישראלים...


בידיוק המלה
itamarsan
quote:
Originally posted by oDrori
ישראלים...

לצערי זה נכוןןן מה שאתה אומר
NyKoN
quote:
Originally posted by itamarsan
לצערי זה נכוןןן מה שאתה אומר


מה נכון?!
מה אתה לא ישראלי?!
סעמק נמאס כבר מכל האלה שמשחקים אותה לא ישראלים.. האלה שבשדה תעופה חושבים שהם יותר טובים מאלה שצועקים "רחל רחל תביאי את המזוודה לפה"

תכלס הקטע הזה לא נראה לי כזה שכיח בישראל- אני אישית לא שמעתי על הרבה דברים כאלה חוץ מבעולם התחתון
oDrori
זה עדיין מסמל בדיוק את הגישה הישראלית. מדביקים עלינו סטיגמות, למה לעשות את הדבר הצפוי ולהגשים את הנבואה?
Rising
quote:
Originally posted by NyKoN

תכלס הקטע הזה לא נראה לי כזה שכיח בישראל- אני אישית לא שמעתי על הרבה דברים כאלה חוץ מבעולם התחתון


אז אתה חי בבועה...
Sniper
ואלללה אין לי מילים..
Hell_Copter
quote:
Originally posted by itamarsan
לצערי זה נכוןןן מה שאתה אומר


לפי דעתי זה לא כל כך נכון ואני יגיד לך למה...
הדעות של אנשים על ישראלים מתבטאות בעיקר בחו"ל בהקשר של דחיפות וכדומה
אין שום קשר פה לדקירות סחיטות ואיומים בהתנהגות ובסטיגמות על ישראלים
DjChook
מסכים עם רועי

ולדוגמא הצחיק אותי שבסרט חוקר העצמות, שרואים בישראל איזה נהיגה גרועה יש והיא עושה לו במבטא עברי משובח

"ככה כולם נוהגים פה"

חחחח

"יש לך סיגריה"

חחחחחחחחחחחחח הרגה אותי



סליחה.

warpedd_
אתם גוררים את הדיון על הישראלים שזה לא ממש קשור

בקשר למה שרועי אמר כמה שזה עצוב אבל בארץ שלנו כבר דקרו וירו באנשים על זה שצפצפו להם או שחתחו

ובקשר לישראלים בחו"ל אני לא מבין מה הקטע
ללכת לגנוב כמה מגבות
או להרוס את כל החדר לפני עוזבים
H.A.
חן הקטע בלהיות חייל זה לתפוס תחת"
כל פעם שאח שלי חוזר מהצבא עם הנשק הוא עושה דעווין בעיר ואף אחד לא מתקרב אליו.. הוא יכול להיתקע בדרך בחבורות של ערסים והם רואים את המקוצר ולא מתקרבים בכלל
אני מבין את החיילת גם... לא כל יום אפשר להשפיל סגן אלוף"

(תסלחו לי - אין לי מושג איך לעשות
Quote)

וזאת בדיוק הבעיה:
מה זה נותן להשפיל את אותו סגן אלוף?
מה יוצא לאותו משפיל?
הדבר תקף גם לגבי גניבת מגבות ברזים כריות ועוד

בשביל זה אנחנו נראים כך...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement