|
למה המדינה שלנו מדרדרת? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
תומר... שמעתי על הזאת שבעלה נדקר בגלל ריב של כלבים
זה פשוט מטורף מה שהולך פה...
לא מבין מאיפה אנשים מגיעים לעשות כאלה דברים
בפוגרום שתפסו אותנו אמרו לנו שיענו מה שאנחנו עשינו זה פתח לדברים לא טובים ואם נעשה את זה לאיזה מישהו שלא יאהב את זה הוא יכול להוציא סכין ולדקור באותה מידה
בלה בלה בלה...
אנערף מה הם רצו מאיתנו... צודקים אבל עדיין לא ברעננה במטרו עם המסורת הזאת |
|
|
| NyKoN |
חן הקטע בלהיות חייל זה לתפוס תחת
כל פעם שאח שלי חוזר מהצבא עם הנשק הוא עושה דעווין בעיר ואף אחד לא מתקרב אליו.. הוא יכול להיתקע בדרך בחבורות של ערסים והם רואים את המקוצר ולא מתקרבים בכלל
אני מבין את החיילת גם... לא כל יום אפשר להשפיל סגן אלוף |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by oDrori
ישראלים... |
בידיוק המלה |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by oDrori
ישראלים... |
לצערי זה נכוןןן מה שאתה אומר |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by itamarsan
לצערי זה נכוןןן מה שאתה אומר |
מה נכון?!
מה אתה לא ישראלי?!
סעמק נמאס כבר מכל האלה שמשחקים אותה לא ישראלים.. האלה שבשדה תעופה חושבים שהם יותר טובים מאלה שצועקים "רחל רחל תביאי את המזוודה לפה"
תכלס הקטע הזה לא נראה לי כזה שכיח בישראל- אני אישית לא שמעתי על הרבה דברים כאלה חוץ מבעולם התחתון |
|
|
| oDrori |
| זה עדיין מסמל בדיוק את הגישה הישראלית. מדביקים עלינו סטיגמות, למה לעשות את הדבר הצפוי ולהגשים את הנבואה? |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by NyKoN
תכלס הקטע הזה לא נראה לי כזה שכיח בישראל- אני אישית לא שמעתי על הרבה דברים כאלה חוץ מבעולם התחתון |
אז אתה חי בבועה... |
|
|
| Sniper |
| ואלללה אין לי מילים.. |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by itamarsan
לצערי זה נכוןןן מה שאתה אומר |
לפי דעתי זה לא כל כך נכון ואני יגיד לך למה...
הדעות של אנשים על ישראלים מתבטאות בעיקר בחו"ל בהקשר של דחיפות וכדומה
אין שום קשר פה לדקירות סחיטות ואיומים בהתנהגות ובסטיגמות על ישראלים |
|
|
| DjChook |
מסכים עם רועי
ולדוגמא הצחיק אותי שבסרט חוקר העצמות, שרואים בישראל איזה נהיגה גרועה יש והיא עושה לו במבטא עברי משובח
"ככה כולם נוהגים פה"
חחחח
"יש לך סיגריה"
חחחחחחחחחחחחח הרגה אותי
סליחה. |
|
|
| warpedd_ |
אתם גוררים את הדיון על הישראלים שזה לא ממש קשור
בקשר למה שרועי אמר כמה שזה עצוב אבל בארץ שלנו כבר דקרו וירו באנשים על זה שצפצפו להם או שחתחו
ובקשר לישראלים בחו"ל אני לא מבין מה הקטע
ללכת לגנוב כמה מגבות
או להרוס את כל החדר לפני עוזבים |
|
|
| H.A. |
חן הקטע בלהיות חייל זה לתפוס תחת"
כל פעם שאח שלי חוזר מהצבא עם הנשק הוא עושה דעווין בעיר ואף אחד לא מתקרב אליו.. הוא יכול להיתקע בדרך בחבורות של ערסים והם רואים את המקוצר ולא מתקרבים בכלל
אני מבין את החיילת גם... לא כל יום אפשר להשפיל סגן אלוף"
(תסלחו לי - אין לי מושג איך לעשות
Quote)
וזאת בדיוק הבעיה:
מה זה נותן להשפיל את אותו סגן אלוף?
מה יוצא לאותו משפיל?
הדבר תקף גם לגבי גניבת מגבות ברזים כריות ועוד
בשביל זה אנחנו נראים כך... |
|
|
|
|