|
מחשב חדש... מה דעתכם (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by oDrori
טוב הסתכלתי קצת מסביב והגעתי למסקנה שיצאתי פראייר אז אני מבטל היום את ההזמנה... אני אמצא משהו אחר אוטוטו |
עשיתי את הדבר הכי נכון שיכולתה
אחי
אם אתה רוצה להשקיע כסף במחשב סוס דבר איתי
חבר שלי דילר בחברת מחשבים (יענו מייבא את החלקים ומוכר מחישבים באיזה חברה גדולה)
שתבינו ילד בן 14 מה כבר עושה
אם אתה רוצה משהו טוב אני יכול לדבר איתו |
|
|
| Scorchio |
עודד
אח שלי יכול להרכיב לך את המחשב הכי טוב בשוק
הוא עובד בחברת מחשבים ויכול להשיג לך מחיר טוב גם. |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
תתחדש על המחשב אח!!
:D
המחיר נראה דווקא דיי זול, בהתחשב בכך שאתה קונה גם מסך...
:rolleyes:
תדאג גם לקנות לוח אם של
ASUS
שלא ישימו לך איזה קקי... |
סבבבבה אחי אבל asus זה יקר אחושילינגגגג
יש לוחות אם גם טוביםם אבל יותר זוליםפםם |
|
|
| HyPeRSoNiC |
אחי
זה יקר אחושילינג!
יש לך את הכסף הזה? |
|
|
| itamarsan |
כן כי ההצעה לא מי יודע מה תאמתתת
אפשר להשיג ביותר זוללל |
|
|
| DjChook |
פאק ראיתי היום למכירה אצל יבואן !
RADEON 9800 256MB
ב
595$
וזה היבואן :) |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by DjChook
פאק ראיתי היום למכירה אצל יבואן !
RADEON 9800 256MB
ב
595$
וזה היבואן :) |
:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes:
ממתי יש כרטיס מסך עם 256 מגה?!
הכרטיס הזה בערך פי 32 יותר חזק משלי |
|
|
| DjChook |
אני מצטער אבל אותי הרבה יותר הלהיב העובדה שיש דבר יותר מ
9700 !!
שהוא אלוהי בפני עצמו |
|
|
| Scorchio |
| ראיתם איזה מאוורר יושב על הדבר הזה ? |
|
|
| Shahar |
עודד מחשב חמוד נשמע..
אני קונה בקרוב מסך 21 (כי ה17 המזדיין נדפק לי ואני עם 15 כרגע אז אני רוצה פיצוי..) והייתי שם שני כרטיסים של
512DDR |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by DjChook
אני מצטער אבל אותי הרבה יותר הלהיב העובדה שיש דבר יותר מ
9700 !!
שהוא אלוהי בפני עצמו |
עוד חודשיים אם אני זוכר נכון אמור לצאת ה9900!! |
|
|
| DjChook |
פסדר תמיד יצאו דברים יותר טובים :)
זה פשוט מטורף אבל
ואני חושב ש
512 DDR
מספיק ביותר לכל צורך |
|
|
|
|