|
o_O
|
View this Thread in Original format
| DJ_Massive |
welke nerds zijn dr nog meer wakker behalve ikzelf ?
ommmmmmmmmm 2:13 |
|
|
| Optimus |
ik:D
was ff bezig met een Powerpoint presentatie, je kan m hier downen Had geen zin meer, heb alleen eerste sheetje af:D En nu ga ik slapen:disbelief
En Massiveb33r, ga slapen jij, zo krijg je nooit een kwartje voor je losse tandje onder je kussen:disbelief |
|
|
| Optimus |
| topic tietel lijkt op een grote tiet en een kleine tiet ernaast als je een levendige fantasie hebt btw |
|
|
| eXos |
[02:48]
IK!!
maar ga nu wel slapen |
|
|
| eieregooie |
Hier nog een...
Hehe... truste! :) |
|
|
| kreischer2000 |
| stelletje nerds, hehe en ik moet zo ene herkansing wiskunde maken:( |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by kreischer2000
stelletje nerds, hehe en ik moet zo ene herkansing wiskunde maken:( |
examen frans:( :( :whip: |
|
|
| M@rc |
Succes mensen ;)
(ookal denk ik dat het een beetje te laat is als jullie ut hier lezen.. :( ) |
|
|
| DJ_Massive |
| quote: | Originally posted by kreischer2000
stelletje nerds, hehe en ik moet zo ene herkansing wiskunde maken:( |
whahah 6:43, zit jij zo vroeg al te bikkelen op TA.com of had je nog niet geslapen :p |
|
|
| DJ_Massive |
| quote: | Originally posted by Optimus
topic tietel lijkt op een grote tiet en een kleine tiet ernaast als je een levendige fantasie hebt btw |
zover had ik m niet gezocht :rolleyes:
zie het als 2 ogen
de een groter dan de andere o_O
als je een pilletje op hebt is het waarschijnlijk O_O
:wtf: |
|
|
| Ding Chavez |
En als je em heel vaak achter elkaar zet:
o_O
O_o
o_O
O_o
o_O
O_o
o_O
O_o
o_O
O_o
is het net :eyespop:
:p |
|
|
|
|