return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
מחזור ס"ו כדורי מסיימים ללמוד
View this Thread in Original format
MASTERsplinter
אם כבר..
אז החלטתי לפתוח טרד על הרמיקס לשיר סיוטם שלנו
שנמצא על השרת של חן
תנו בדעתכם על הטראק.
Hell_Copter
אני יחליק על זה הפעם אבל לא פותחים פה על כל מישהו שסיים ללמוד ט'רד על הבית ספר שלו
יש פה עוד מלא אנשים שלא כולם באותו בית ספר...
זה סתם עוד ימבה ט'רדים
MASTERsplinter
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אני יחליק על זה הפעם אבל לא פותחים פה על כל מישהו שסיים ללמוד ט'רד על הבית ספר שלו
יש פה עוד מלא אנשים שלא כולם באותו בית ספר...
זה סתם עוד ימבה ט'רדים


סבבה..
זה לא רק בגלל שסיימנו ללמוד
זה בגלל שמיקססנו את השיר סיום ואני רציתי חוות דעת עליו..
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MASTERsplinter
סבבה..
זה לא רק בגלל שסיימנו ללמוד
זה בגלל שמיקססנו את השיר סיום ואני רציתי חוות דעת עליו..


אני יודע...
אבל הזכרת את השיר בט'רד ההוא
ויכולת להמשיך בט'רד ההוא
MASTERsplinter
סבבה..
בכל זאת תגובות?
-CosmicFire-
חמוד חמוד אחי :crazy:
MASTERsplinter
תודה תודה אחי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement