|
יש לי חתימה חדשה!
|
View this Thread in Original format
| MASTERsplinter |
בדם יזע ודמעות יש לי חתימה חדשה
תנו דעתכם..
 |
|
|
| -CosmicFire- |
אתה עשיתה???
ממש יפה אחי
GJ :) |
|
|
| DjChook |
אחלה חתימה
זה רק אני או שהגבות שלה לא סימטריות בגרוש |
|
|
| Rising |
יצא ממש יפה אחי...
   |
|
|
| Hell_Copter |
יצא יפה אחי... אך גדול מדי
אתה תאלץ להוריד את הדמויות שהולכות מכות ואת הדבר הזה שלידן... |
|
|
| KrazyDJs |
חתימה פצצה
תחדש אח... |
|
|
| MASTERsplinter |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
יצא יפה אחי... אך גדול מדי
אתה תאלץ להוריד את הדמויות שהולכות מכות ואת הדבר הזה שלידן... |
אחי זאת האליינס שלי! |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
איזה מכות?? |
אין לי מושג על מה הוא מדברר:D :D :D :D |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
איזה מכות?? |
| quote: | Originally posted by itamarsan
אין לי מושג על מה הוא מדברר:D :D :D :D |
מורן או רועי ערכו לו את החתימה כאילו :rolleyes: |
|
|
| -CosmicFire- |
הכנתי גם משהו
אבל זה חרא :{{
 |
|
|
|
|