return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 
Ann Vervoort (Ex-Milk Inc.) (pg. 3)
View this Thread in Original format
Dj Lex
quote:
Originally posted by Miss Proximus
LOL Lex..I wish! als ik naaktfoto's had was ik gelijk pot ahahaha! j/k :p

haha ben je dat niet al een beetje. je hebt de laatste tijd van die uitspraken hehe. LOL
Robvef
Ja, ik begin Miss P. daarvan ook de laatste tijd een beetje te verdenken. Of misschien bi. Zou wel leuk zijn voor d'r b/f :D :D :D
moogwai
Nice pics van Annie :D
cyberia
quote:
Originally posted by Robvef

Dat is het laatste nummer dat zij gezongen heeft als ik het me goed kan herinneren. Daarvoor waren ze eigenlijk alleen bekend in Belgie en bij mensen die in Belgie gingen stappen. (Dus Brabant, Limburg, Zeeuws-Vlaanderen).

Dus toen waren ze goed. Zal wel keer een nummertje uppen in de locker waar je idd kan merken dat ze goed waren!!!

wel eigelijk is walk on water het laatste nummer waarda Ann 'bij was',zij heeft nooit echt die stem ingezongen,het was een ander vrouwke da die lyrics ingezongen heeft,steeds dezelfde trouwens,en ook die van livin' a lie,maar bij livin' a lie werd het een ander gezicht voor de live-act
Ann is nu getrouwd met Patrick Claessens(frontman van 2fabiola,nunca,medusa,etc.)Ze slijten nu hun dagen op het idilische eilandje Ibiza waar Patje an Ann hun eigen platenlabel gaan opstarten,daar is ze dus mee bezig momenteel :)
New Wave
quote:
Zoals beloofd hier een paar foto's van Ann Vervoort. De oude zangeres van Milk Inc. (toen ze nog wel goed waren!!!)

Veel kijkplezier :D :D :D

Thanx man, ik was heel nieuwschierig toen je het over dat meisie begon :-))ziet er heeel relaxed uut.

Henkie henk, als die in Starlight was gekomen dan was ik zeker gegaan gheghe :D
Robvef
quote:
Originally posted by cyberia

Ze slijten nu hun dagen op het idilische eilandje Ibiza waar Patje an Ann hun eigen platenlabel gaan opstarten,daar is ze dus mee bezig momenteel :)

Zijn artiestennaam is toch Pat Krimson of denk ik nu weer helemaal de verkeerd. :rolleyes: :confused:
torontotrance
Beautiful pics
Dwingo
quote:
Zoals beloofd hier een paar foto's van Ann Vervoort. De oude zangeres van Milk Inc. (toen ze nog wel goed waren!!!)

Rob, heb je deze zelf ge-edit?
Dit ziet er wel HEEL nep uit.
Gewoon het hoofd van de ene foto en de rest van een andere.
Wat een amateurisme LOL
Hoewel die foto erboven die zelfde streep heeft, terwijl die ongetwijfeld wel echt is... HMMMMMMMM
In ieder geval vond ik die andere foto's mooier dan deze. Deze is weer net iets te hoerig.
:)
Dj Lex
quote:
Originally posted by Dwingo

Rob, heb je deze zelf ge-edit?
Dit ziet er wel HEEL nep uit.
Gewoon het hoofd van de ene foto en de rest van een andere.
Wat een amateurisme LOL
Hoewel die foto erboven die zelfde streep heeft, terwijl die ongetwijfeld wel echt is... HMMMMMMMM
In ieder geval vond ik die andere foto's mooier dan deze. Deze is weer net iets te hoerig.
:)

dat is ook 1 van de mindere foto's vind ik. Beetje uitgezakt allemaal
Robvef
quote:
Originally posted by Dj Lex

dat is ook 1 van de mindere foto's vind ik. Beetje uitgezakt allemaal

Nee, er gaat iets fout als ik ze FTP naar mijn eigen server. De foto's zijn wel 100% echt.

Dj Lex
quote:

Nee, er gaat iets fout als ik ze FTP naar mijn eigen server. De foto's zijn wel 100% echt.

ja ik zie wel dat het niet klopt, zeg alleen dat dit de lechtste foto is
Robvef
quote:
Originally posted by Dj Lex

ja ik zie wel dat het niet klopt, zeg alleen dat dit de lechtste foto is

Oeps, sorry Lex. Het was Dwingo die dacht dat ie niet echt was. Foutje, bedankt!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement