|
תוכנה
|
View this Thread in Original format
| -CosmicFire- |
בווינדווס 2000 יש כזאת אופציה שרואים איפה יש בעיות
בן דוד שלי הראה לי את זה אבל אין לי מושג איפה זה
שכחתי..
אני יבדוק ויגיד פה |
|
|
| Segev |
| ניראה נחמד זה באמת מראה לי את כל הפרטים אבל איך אני מתך בעזרת התוכנה את הבעיות |
|
|
| ADiSH |
| אתה לא, אבל זה נותן לך לינקים |
|
|
| Sniper |
נשמע לי אחלה תוכנה.
אני יבדוק את זה |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
תוכנה נחמד
תודה לך!
:wtf: |
|
|
| oDrori |
וואלה הילדים נראים מרוצים, אני גם אנסה את זה :)
תודה! |
|
|
| ADiSH |
| די אתם מביכים אותי..:rolleyes: |
|
|
|
|