|
300
|
View this Thread in Original format
| Segev |
לא ממש ידעתי עם לפתוח או לא בגלל שזה דיי קצת בשבל משהו שפה איזה שנה
אבל 300 זה גם משהו... :D |
|
|
| Djsamorai |
ניראה לי שאני גם איזה שנה פה ויש לי פחות מימך
חחחח |
|
|
| Hell_Copter |
חלאס עם השכונה!!!
אתה רוצה לפתוח כזה ט'רד?
כל אלף תפתח!! |
|
|
|
|