return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
חזרתייייייייי
View this Thread in Original format
KrazyDJs
woooooooopy

הייתי בסמינר של מד"צים
היה פשוט בן זונה !

ממש גדול !

גם תיקלטתי שם במסיבת בריכה יצא משו סוף הדרך...

וואי איזה פנאן היה אני לא מאמין...



:D

יאללה, עכשיו לעבור על 100 הודעות שלא קראתי :)
:rolleyes:
Hell_Copter
וואלה שמח שנהנית אח
מדריך צעיר לעתיד :D
ברוך השב...
KrazyDJs
וואלה תודה אחי
ואני לא ממש הולך להדריך רציני
אני מניח שקיץ הבא זה יהיה בקייטנות וזה
אבל שום דבר מיוחד
YuVaL
מדצ"ים??
ימעפן
מכבי רולז
:)
KrazyDJs
quote:
Originally posted by YuVaL
מדצ"ים??
ימעפן
מכבי רולז
:)


מה מכבי ? שו מכבי ?
Sniper
ברוך השב
תקליטנים משוגע
luckystrike
ברוך ... :)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
ברוך ... :)


שפטרנו משפשפות ופטריות :D
YuVaL
quote:
Originally posted by Hell_Copter
שפטרנו משפשפות ופטריות :D


חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
Rising
ברוך שובך גייבר...;)

-CosmicFire-
ברוך אחי :}}
אתה מדצ בנוער העובד??
פייי גם אם אני ירצה וישלם להם שיקחו אותי לקורס לא יקבלו אותי
אני וחברים שלי הרסנו להם את הכללללל
הפלנו להם את התיקרה באולם הגדול שלהם
לקחנו ספריים ריססנו את כל הקירות
לקחנו מטפים מלאנו את הכל שם
לקחנו קופסה של משהו כמו 35 סופר שרקנים ינו שרקנים גדולים
כיוונו אותה בשיפוע על הגבעה שיעופו מעל המבנה שלהם
2פגעו בחלון של החדר מדצים
וכל השאר עפו מעל
זרקנו שני חזיזים ירוקים על השומר
שמנו דרך חלון של חדר שהיתה בוא קבוצה חזיז שחור ואז הוא יתפוצצץ בפנים והיה מזה הד היה להם צפצופים באוזניים מלא זמן חחחחחח
הבאנו מכות עם קרשים למשצ הראשי שם :}}
וכבר שנה כמעט שכל פעם שאנחנו באים לשם לעשות בלאגן לא מכניסים אותנו...

חחחחחח היום יש להם ערב כזה שכל התנועה בכפר-סבא באה
חברים שלי הולכים לשם לעשות בלאגן
קנינו 3קופסאות היום ומלא מלא דברים באיזה 150שקל רק בשביל להרוס
אבל אני חייב לשמור על אחותי עכשיו אז אין לי איך ללכת יא רבק :{{
KrazyDJs
שום נוער עובד ומוצץ...

מד"צים - זה תנועת נוער בפני עצמה
חתיכת אינפנטיל...

חפיפ...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement