|
חזרתייייייייי
|
View this Thread in Original format
| KrazyDJs |
woooooooopy
הייתי בסמינר של מד"צים
היה פשוט בן זונה !
ממש גדול !
גם תיקלטתי שם במסיבת בריכה יצא משו סוף הדרך...
וואי איזה פנאן היה אני לא מאמין...
:D
יאללה, עכשיו לעבור על 100 הודעות שלא קראתי :)
:rolleyes: |
|
|
| Hell_Copter |
וואלה שמח שנהנית אח
מדריך צעיר לעתיד :D
ברוך השב... |
|
|
| KrazyDJs |
וואלה תודה אחי
ואני לא ממש הולך להדריך רציני
אני מניח שקיץ הבא זה יהיה בקייטנות וזה
אבל שום דבר מיוחד |
|
|
| YuVaL |
מדצ"ים??
ימעפן
מכבי רולז
:) |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by YuVaL
מדצ"ים??
ימעפן
מכבי רולז
:) |
מה מכבי ? שו מכבי ? |
|
|
| Sniper |
ברוך השב
תקליטנים משוגע |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
ברוך ... :) |
שפטרנו משפשפות ופטריות :D |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
שפטרנו משפשפות ופטריות :D |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח |
|
|
| Rising |
| ברוך שובך גייבר...;) |
|
|
| -CosmicFire- |
ברוך אחי :}}
אתה מדצ בנוער העובד??
פייי גם אם אני ירצה וישלם להם שיקחו אותי לקורס לא יקבלו אותי
אני וחברים שלי הרסנו להם את הכללללל
הפלנו להם את התיקרה באולם הגדול שלהם
לקחנו ספריים ריססנו את כל הקירות
לקחנו מטפים מלאנו את הכל שם
לקחנו קופסה של משהו כמו 35 סופר שרקנים ינו שרקנים גדולים
כיוונו אותה בשיפוע על הגבעה שיעופו מעל המבנה שלהם
2פגעו בחלון של החדר מדצים
וכל השאר עפו מעל
זרקנו שני חזיזים ירוקים על השומר
שמנו דרך חלון של חדר שהיתה בוא קבוצה חזיז שחור ואז הוא יתפוצצץ בפנים והיה מזה הד היה להם צפצופים באוזניים מלא זמן חחחחחח
הבאנו מכות עם קרשים למשצ הראשי שם :}}
וכבר שנה כמעט שכל פעם שאנחנו באים לשם לעשות בלאגן לא מכניסים אותנו...
חחחחחח היום יש להם ערב כזה שכל התנועה בכפר-סבא באה
חברים שלי הולכים לשם לעשות בלאגן
קנינו 3קופסאות היום ומלא מלא דברים באיזה 150שקל רק בשביל להרוס
אבל אני חייב לשמור על אחותי עכשיו אז אין לי איך ללכת יא רבק :{{ |
|
|
| KrazyDJs |
שום נוער עובד ומוצץ...
מד"צים - זה תנועת נוער בפני עצמה
חתיכת אינפנטיל...
חפיפ... |
|
|
|
|