|
ISLE OF MTV - Pan European Tour
|
View this Thread in Original format
| Gaby |
ISLE OF MTV - Pan European Tour
Torsdag 14 augusti, 2003
Münchenbryggeriet 22.00-05.00
DJs
Smokin' Jo
H-Foundation
+ Lipton Chill Lounge djs TBA
Live & DJs
PUSS
Thomas Gylling Acapulco Party Crew
Guidelines Live & Percussion
Förköp
250 kr på Pitch Control, Gamla Brogatan 27 (08-22 56 40)
eller via Biljett Direkt/Ticnet http://www.ticnet.se
Entré
300kr i dörren
Ålder
20+
Mer info
http://www.mtve.com |
|
|
| Amnezia |
| hum smokin jo kunde ju va intressant...:rolleyes: |
|
|
| Kongo_kim |
| Har inte hört talas om någon. Och jag tror inte att jag vill höra dom |
|
|
| Dj_ExOn |
| Men för fan! Kan de skippa 20+ gränsen! Hel löjligt tycker jag! De skulle tjäna ofantligt med pengar om det var 18+.. :whip: |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Jag har ingen koll på dom som lirar heller riktigt men har hört talas lite om Smokin Jo... dock tror jag det blir värt att gå för det kommer va skön feeling... de e de ju alltid :) |
|
|
| Gaby |
Förra årets MTV Party var sååå jäkla kul!
Såååå skön stämning och underbar musik!
18 år på festerna -----> NEJ TACK!!! (sorry...:( ) |
|
|
| King of Clubs |
Smokin' Jo lirar house och H-Foundation producerar progressive. Antagligen lirar dom samma stuk som deras låtar.
Tror det här kan vara en grym fest. Hoppas att jag för en gångs skull faktiskt äger pengar i augusti |
|
|
|
|