|
Festa mera och spara pengar...
|
View this Thread in Original format
| Gaby |
Båda dessa fester, ISLE OF MTV och SASHA/ZABIELA kommer bara
med en dryg veckas mellanrum. Att det är rätt mycket pengar är
vi medvetna om, därför kommer vi att erbjuda en kombinationsbiljett
för båda festerna för bara 500kr. Det gör att du sparar 200kr om du
inte vill missa någon av dem.
Vi kommer tillsvidare bara att släppa 500 st av dessa med försäljningsstart
imorgon kl 15 på Pitch, Gamla Brogatan 27 (tel: 08-22 56 40)
|
|
|
| robstar |
Det va som tusan!! :)
LateRZ:..
Kul å se dej här igen btw. |
|
|
| King of Clubs |
| Sasha och James Zabiela! Det är typ de två DJs jag helst skulle vilja se av alla. Dessutom Filterheadz, H-Foundation, Marco V och Danny Howells på ingång. Måste börja spara pengar som in i helvete. |
|
|
| Gaby |
Festen har börjat!!!
Saknade er grabbar så ... I'm back ;) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Gaby
Festen har börjat!!!
Saknade er grabbar så ... I'm back ;) |
Housepartyqueen :) Vi har ju saknat dig med... Vi lär ju ses på Fokused Weekender ikväll :)
Blir nog Isle Of MTV för mig men inte Sasha tyvärr eftersom det FÖRHOPPNINGSVIS (hänger på bilfan) blir Mystery Land |
|
|
| Gaby |
Vi har dessutom räknat och räknat och kommit fram till att vi
kan sänka förköpspriset för Sasha och Zabiela (22 augusti) till
350 kr. Det kommer dock att kosta 400 kr i dörren.
Allra bäst är förstås att köpa en kombinationsbiljett (finns fr o m
idag på Pitch, Gamla Brogatan 27) för 500 kronor som gäller både
för MTV-festen den 14/8 samt Sasha/Zabiela den 22/8. Man sparar
100-200kr, beroende på hur man ser det.
|
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Gaby
Festen har börjat!!!
Saknade er grabbar så ... I'm back ;) |
vi har undrat var du har hållit hus ;) välkommen tillbaka till TA :p
fan vad jag längtar till nåt "event" (svenskt bra ord?) då "de flesta" SweTA kommer att närvara... hade varit grymt skoj |
|
|
|
|