|
Je plannen deze zomer
|
View this Thread in Original format
| CygnusX |
Waar ga je heen deze zomer? (meerdere antwoorden mogelijk uiteraard)
Mijn (voorlopige) plannen :
- 2 dagen van Illusion On The Beach
- 15/08 Versuz, Hasselt
- Antwerp Is Burning Outdoor
- 16 jaar Illusion |
|
|
| tor8024 |
| ik heb 16 years illusion aangekruist, omdat dat het enige is dat vaststaat (voor armin van buuren uiteraard).. normaal gezien zie ik ook ferry corsten in oostende, en antwerp is burning hangt af van de line-up, want ik ben eigenlijk niet zo'n fan van outdoor toestanden.. |
|
|
| LEACH |
lekker naar IBIZA,
wel maar voor 5 daagjes maar de eerste dag komen Tiesto en PVD af, dus tzal wel de moeite zijn zeker ;-) |
|
|
| Nabistai |
| Ik kom mss naar de TA-meeting op 16 jaar illusion maar kben nog ni zeker |
|
|
| Pumaz |
| De eerste helft moet ik missen omdat ik in ibiza ben (had echt naar sensation & love parade willen gaan) maar dance valley en 16 jaar illusion staan al zeker voor mij :D |
|
|
| djcresto |
2x illusion voor mij
antwerp is burning en 26 jaar illusion
en in augustus 9 dagen naar Lloret |
|
|
| djcresto |
| aja en cherry moon @ the beach ook waarschijnlijk, maar da staat hier nie tussen en tis toch maar een paar km rijden. |
|
|
| Dark Apostle |
| Ik ga niets doen, simpel |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Ik ga niets doen, simpel |
Oef, ik dacht da ik de enege ging zijn :p |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Oef, ik dacht da ik de enege ging zijn :p |
Ik heb een optieke bijgevoegd voor jullie :)
Zijn jullie al zeker dat jullie niets doen?
Dus ook geen meeting? |
|
|
| Tiger777 |
bah, ik wil gerust iets organiseren voor de mensen die ni ver van hier wonen... En ik WIL(let op de WIL) gerust naar alle meetings gaan, maar ja... ik heb nu eenmaal een paar ouders die een nogal euhm, RARE mening hebben over techno en trance en alles wa daarmee te maken heeft... dus, hmm, mij zult ge in alle geval ni zien op die evenementen :(
TENZIJ ik op een of andere manier thuis kan ontsnappen... maar dat moet dan wel al vrij vroeg zijn, maar, wie weet kan ik wel iets organiseren, ik doe men best :) |
|
|
|
|