|
Puffy - Lets Get Ill (Gil Shwartz Mix) - סופי!!
|
View this Thread in Original format
| Gil Shwarts |
חבל"ז לכם על האף!
תורידו ותהנו!
על השרת של חן
ושוב תודה על האחסון! |
|
|
| -CosmicFire- |
| לא אהבתי ממש |
|
|
| Gil Shwarts |
כנראה בגלל שזה לא הסטייל שלך
אבל חפיף
ד"א
הסטייל נוטה לגואה טראנס...
מהיר יותר מהרמיקס הקודם...
סגנון אסטרל |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
כנראה בגלל שזה לא הסטייל שלך
אבל חפיף
|
צודק אחי |
|
|
| Gil Shwarts |
אל תתייחסו לקטיעה ב
1.08
זה פאק של ההקלטה...
יתוקן בקרוב |
|
|
| Sniper |
ואללה גיל שיחק אותה!!!
רמיקס טובבב חבל על הזמן
אהבתיי מאוד מאוד מאוד
באמת הוא קצת יותר רצחני מהקודם |
|
|
| Gil Shwarts |
זאת הייתה הכוונה שלי אחי
להפוך את הקטע ליותר מהיר ויותר עצבני
במקום 134 בי פי אם
ניגנתי אותו ב140
שזה חתיכת הבדל
הוספתי, הורדתי ושיפרתי כמה דברים כולל החלפות של באסים וכו'
שמח שאהבת :)
ד"א
הטראק כבר זכה לניגון בפקטור קיץ בב"ש היום :) |
|
|
| TTman |
בואנה אחייייייייייייי שיחקת אותההההההההההה
אתה המלך אחי
ובקשר לשון פאול
אהבתי גם, ואני אגיד לך למה
כי הכנסת בו באס שם סאב
וזה מצויין
כי ברגיל אין בכלל סאב, אז שומעים את זה מגעיל באוטו
ובשלך יש באס של סאב
סחטיין סחטיין
:eyespop: |
|
|
| Scorchio |
| שמע גיל אחי שני המיקסים אחלה אבל יותר אהבתי את הראשון לא יודע יש בו משהו מיוחד יותר. |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by TTman
בואנה אחייייייייייייי שיחקת אותההההההההההה
אתה המלך אחי
ובקשר לשון פאול
אהבתי גם, ואני אגיד לך למה
כי הכנסת בו באס שם סאב
וזה מצויין
כי ברגיל אין בכלל סאב, אז שומעים את זה מגעיל באוטו
ובשלך יש באס של סאב
סחטיין סחטיין
:eyespop: |
עלית על זה אחי
זאת בדיוק הייתה הכוונה שלי :)
כי גם אצלי ברכב הגירסאות האחרות נשמעות חרא :D:D:D |
|
|
| ADiSH |
הקודם היה יותר טוב, אבל פה יש קטעים טובים..
אולי תנסה לשלב או משהו.. |
|
|
| MASTERsplinter |
מבקש רשות לנגנו ברבים
ולתת אותו לחבר שינגן ברדיו |
|
|
|
|