return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Puffy - Lets Get Ill (Gil Shwartz Mix) - סופי!!
View this Thread in Original format
Gil Shwarts
חבל"ז לכם על האף!

תורידו ותהנו!
על השרת של חן

ושוב תודה על האחסון!
-CosmicFire-
לא אהבתי ממש
Gil Shwarts
כנראה בגלל שזה לא הסטייל שלך
אבל חפיף

ד"א
הסטייל נוטה לגואה טראנס...
מהיר יותר מהרמיקס הקודם...
סגנון אסטרל
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
כנראה בגלל שזה לא הסטייל שלך
אבל חפיף


צודק אחי
Gil Shwarts
אל תתייחסו לקטיעה ב
1.08
זה פאק של ההקלטה...
יתוקן בקרוב
Sniper
ואללה גיל שיחק אותה!!!
רמיקס טובבב חבל על הזמן
אהבתיי מאוד מאוד מאוד
באמת הוא קצת יותר רצחני מהקודם
Gil Shwarts
זאת הייתה הכוונה שלי אחי
להפוך את הקטע ליותר מהיר ויותר עצבני
במקום 134 בי פי אם
ניגנתי אותו ב140
שזה חתיכת הבדל
הוספתי, הורדתי ושיפרתי כמה דברים כולל החלפות של באסים וכו'
שמח שאהבת :)


ד"א
הטראק כבר זכה לניגון בפקטור קיץ בב"ש היום :)
TTman
בואנה אחייייייייייייי שיחקת אותההההההההההה

אתה המלך אחי

ובקשר לשון פאול
אהבתי גם, ואני אגיד לך למה

כי הכנסת בו באס שם סאב
וזה מצויין
כי ברגיל אין בכלל סאב, אז שומעים את זה מגעיל באוטו

ובשלך יש באס של סאב

סחטיין סחטיין

:eyespop:
Scorchio
שמע גיל אחי שני המיקסים אחלה אבל יותר אהבתי את הראשון לא יודע יש בו משהו מיוחד יותר.
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by TTman
בואנה אחייייייייייייי שיחקת אותההההההההההה

אתה המלך אחי

ובקשר לשון פאול
אהבתי גם, ואני אגיד לך למה

כי הכנסת בו באס שם סאב
וזה מצויין
כי ברגיל אין בכלל סאב, אז שומעים את זה מגעיל באוטו

ובשלך יש באס של סאב

סחטיין סחטיין

:eyespop:



עלית על זה אחי
זאת בדיוק הייתה הכוונה שלי :)
כי גם אצלי ברכב הגירסאות האחרות נשמעות חרא :D:D:D

ADiSH
הקודם היה יותר טוב, אבל פה יש קטעים טובים..
אולי תנסה לשלב או משהו..
MASTERsplinter
מבקש רשות לנגנו ברבים
ולתת אותו לחבר שינגן ברדיו
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement