return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
צריך עזרה בפתיחת סרט באיי אס או
View this Thread in Original format
-CosmicFire-
חברה הורדתי סרט
בקובץ
.tar

עשיתי אקסטרקט לכל הקבצים
יש לי שם קבצים
קובץ 1 של
.sfv
הרבה קבצים של
Rומספרים
זה משום מה מתחיל מ
R30

ועוד קובץ ראר
איך אני פותח את זה
יש לי
ISOBUSTER
ושכחתי איך משתמשים בזה
Q-PiXeL
תפתח את קובץ
.Rar
עם
Winrar
ובפנים יהיה לך קובץ
BIN
שתצרוב עם
Nero


אבל אם אתה אומר שזה מתחיל מ
R30
אז כנראה זה לא כל הקבצים
או שתבדוק אולי זה בסוף
-CosmicFire-
סבבה תודה אחי
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by Q-PiXeL
תפתח את קובץ
.Rar
עם
Winrar
ובפנים יהיה לך קובץ
BIN
שתצרוב עם
Nero


אבל אם אתה אומר שזה מתחיל מ
R30
אז כנראה זה לא כל הקבצים
או שתבדוק אולי זה בסוף


אחי אני לא מצליח לפתוח את הבי עם נרו...
Viber
תפתח את הראר קודם ואז אתה אמור לקבל חבילה שתיפתח אותה תקבל קובץ איי אס או וקובץ קיו אתה פותח את הקובץ קיו עם האיי אס או בוסטר ואז אתה עושה אקסטרקט לתיקייה שיש בה משהו בבוסטר וזהו
-CosmicFire-
תודה אחי
ברוך השם הכל עובד :]
DjChook
רק הערה אחת שאם אתה חושב שחלק מהקבצים לא טובים אתה פשוט מריץ את ה
SFV
עם
QUICKSFV
-CosmicFire-
תודה אחי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement