|
צריך עזרה בפתיחת סרט באיי אס או
|
View this Thread in Original format
| -CosmicFire- |
חברה הורדתי סרט
בקובץ
.tar
עשיתי אקסטרקט לכל הקבצים
יש לי שם קבצים
קובץ 1 של
.sfv
הרבה קבצים של
Rומספרים
זה משום מה מתחיל מ
R30
ועוד קובץ ראר
איך אני פותח את זה
יש לי
ISOBUSTER
ושכחתי איך משתמשים בזה |
|
|
| Q-PiXeL |
תפתח את קובץ
.Rar
עם
Winrar
ובפנים יהיה לך קובץ
BIN
שתצרוב עם
Nero
אבל אם אתה אומר שזה מתחיל מ
R30
אז כנראה זה לא כל הקבצים
או שתבדוק אולי זה בסוף |
|
|
| -CosmicFire- |
| סבבה תודה אחי |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by Q-PiXeL
תפתח את קובץ
.Rar
עם
Winrar
ובפנים יהיה לך קובץ
BIN
שתצרוב עם
Nero
אבל אם אתה אומר שזה מתחיל מ
R30
אז כנראה זה לא כל הקבצים
או שתבדוק אולי זה בסוף |
אחי אני לא מצליח לפתוח את הבי עם נרו... |
|
|
| Viber |
| תפתח את הראר קודם ואז אתה אמור לקבל חבילה שתיפתח אותה תקבל קובץ איי אס או וקובץ קיו אתה פותח את הקובץ קיו עם האיי אס או בוסטר ואז אתה עושה אקסטרקט לתיקייה שיש בה משהו בבוסטר וזהו |
|
|
| -CosmicFire- |
תודה אחי
ברוך השם הכל עובד :] |
|
|
| DjChook |
רק הערה אחת שאם אתה חושב שחלק מהקבצים לא טובים אתה פשוט מריץ את ה
SFV
עם
QUICKSFV |
|
|
|
|