return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Humour / Funny Stuff / Cool Web Sites

Pages: 1 [2] 3 
Speciaal voor de belgen onder ons (pg. 2)
View this Thread in Original format
cyberia
quote:
Originally posted by Robvef


Nee, gij komt toch uit Brusselstad, als ik me goed herinner, toch???

hehe dat herinner jij je goed:D the centre of Europe lol
Robvef
quote:
Originally posted by cyberia

hehe dat herinner jij je goed:D the centre of Europe lol


Something must be the center of Europe. :D :D :D
cyberia
quote:
Originally posted by Robvef


Something must be the center of Europe. :D :D :D

lol atrue,and thank god it ain't dutch territory :D:p
Blik
quote:
Originally posted by JdDark
zeer leuk inderdaad, hehehe, wacht maar tot wanneer ik begin met alles te posten over de nederlanders en hun reputatie


wij wachten JdDark........
DJ_Siesta
gaaf zeg, erg lollig :-)
Henkie_henk
quote:
Originally posted by Blik


wij wachten JdDark........


Volgens mij heeft JdDark nix op ons... iniedergeval nix NIEUWS.. want die ouwe grappen kennen we wel..:rolleyes:
Robvef
Goh Henkie, dan ken jij er al meer dan mij ;) ;)
Henkie_henk
quote:
Originally posted by Robvef
Goh Henkie, dan ken jij er al meer dan mij ;) ;)



Ja die over klompen.. over gierigheid etc.. die grappen
cyberia
quote:
Originally posted by Henkie_henk



Ja die over klompen.. over gierigheid etc.. die grappen

tja die moppen over 'domme Belgen' zijn nu ook ni echt van de nieuwste hé :D:p
Henkie_henk
quote:
Originally posted by cyberia

tja die moppen over 'domme Belgen' zijn nu ook ni echt van de nieuwste hé :D:p


Ja maar julie snappe ze toch niet zo heel snel?

*sorrY*

Blik
quote:
Originally posted by Henkie_henk


Ja maar julie snappe ze toch niet zo heel snel?

*sorrY*


haha LOL
cyberia
quote:
Originally posted by Henkie_henk


Ja maar julie snappe ze toch niet zo heel snel?

*sorrY*

hehe lol ge kun het ni late hé:D:pma das eigelijk maar een beperkt deel da traag is hier in België an ja das ni teovallig da die dan ook het dichtst bij Holland wonen hé :D:p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement