|
Speciaal voor de belgen onder ons (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| cyberia |
| quote: | Originally posted by Robvef
Nee, gij komt toch uit Brusselstad, als ik me goed herinner, toch??? |
hehe dat herinner jij je goed:D the centre of Europe lol |
|
|
| Robvef |
| quote: | Originally posted by cyberia
hehe dat herinner jij je goed:D the centre of Europe lol |
Something must be the center of Europe. :D :D :D |
|
|
| cyberia |
| quote: | Originally posted by Robvef
Something must be the center of Europe. :D :D :D |
lol atrue,and thank god it ain't dutch territory :D:p |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by JdDark
zeer leuk inderdaad, hehehe, wacht maar tot wanneer ik begin met alles te posten over de nederlanders en hun reputatie |
wij wachten JdDark........ |
|
|
| DJ_Siesta |
| gaaf zeg, erg lollig :-) |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Blik
wij wachten JdDark........ |
Volgens mij heeft JdDark nix op ons... iniedergeval nix NIEUWS.. want die ouwe grappen kennen we wel..:rolleyes: |
|
|
| Robvef |
| Goh Henkie, dan ken jij er al meer dan mij ;) ;) |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Robvef
Goh Henkie, dan ken jij er al meer dan mij ;) ;) |
Ja die over klompen.. over gierigheid etc.. die grappen |
|
|
| cyberia |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Ja die over klompen.. over gierigheid etc.. die grappen |
tja die moppen over 'domme Belgen' zijn nu ook ni echt van de nieuwste hé :D:p |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by cyberia
tja die moppen over 'domme Belgen' zijn nu ook ni echt van de nieuwste hé :D:p |
Ja maar julie snappe ze toch niet zo heel snel?
*sorrY* |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Ja maar julie snappe ze toch niet zo heel snel?
*sorrY* |
haha LOL |
|
|
| cyberia |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Ja maar julie snappe ze toch niet zo heel snel?
*sorrY* |
hehe lol ge kun het ni late hé:D:pma das eigelijk maar een beperkt deel da traag is hier in België an ja das ni teovallig da die dan ook het dichtst bij Holland wonen hé :D:p |
|
|
|
|