return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
הייתי ביותר מהיר מהיר יותר ועצבני!!
View this Thread in Original format
skelz
סרט ענק..
פשוט ענקקקקקק
סרט שאסור להחמיץ!!

אני לא הולך לספר לכם מה היה
אבל היו אחלה דברים
קיצור.. אל תפספסווווו!!!!

השקיעו במכוניות אחושרמוטה :)
GLoBaL-MUZiK
חחחחחחחח דודו יעשיר, אממממ לא יודע למה אמרו שהראשון היה סתם חרא אני אישית אהבתי מאוד את הסרט, מרדפים של מכוניות ותחוריות רחוב...בידיוק מה שאני אוהב

אממממממ אני יחכה לגירסאת דיווקס,אקסוויד, וואלה אין לי 50 שקל ללכת לראות את זה בקולנוע

דודו אחי שמח שנהנית
skelz
כרטיס 29 ש"ח.. אני לא חושב שזה יקר ו.. זה שווה את זה :)

גם אני אישית יחכה לגירסת איקסויד ודיוואקס, הקרנה בייתית למשפחה
חחחחח
:cool:
Hell_Copter
לא משהו אישי גבר...

אבל כבר יש ט'רד כזה!!!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement