|
Vad håller på hända med världen? :)
|
View this Thread in Original format
| Endre |
allt är åt helvete, väntar bara på apokalypsen och världens undergång, det är väl det som stundar.
|
|
|
| Kongo_kim |
tss tss tss  |
|
|
| dj_hysterix |
| judiska nazister ? :conf: |
|
|
| Kongo_kim |
den här smilien säger allt  |
|
|
| zomn |
| quote: | Originally posted by Kongo_kim
 |
Kan bara hålla med... jäklar va idioter det finns! |
|
|
| A-Gren |
| quote: | Originally posted by zomn
Kan bara hålla med... jäklar va idioter det finns! |
Det är sånt här som får mig att undra ifall alla människor verkligen hamnade i rätt tidsålder... Måste vara nå fel nånstans... |
|
|
| XLA |
| Påminner mig om en film jag såg på hyllan i videobutiken (hyrde den inte), handlar om en judisk kille som blir Nynazist... vetef*n vad den hette bara :/ funderar på att se den om jag kan hitta den igen. :P |
|
|
|
|