|
DjRV Goes Germany 28-06-2003
|
View this Thread in Original format
| DjRV |
ok jongens moet het ff melden..
ik draai morgen op een feest in Duitsland ipv Rank 1 ..
ben zenuwachtig als de tievus :p
Live Music Circus

foto van een vorig feest daar .. |
|
|
| dj_spare |
| VET kicken man... veel suc6 he! |
|
|
| basd |
veel plezier daar Ruben.. schop kont :)
En laat ons natuurlijk even weten hoe het was.. |
|
|
| Joost008 |
| VET!!!!! Veel succes Daar, Zal wel lukke toch :p |
|
|
| magrec |
Ey goed bezig ruben :)
Veel succes. |
|
|
| TranceFool |
| waaaa vet man!!! laat zien wat je kan :D |
|
|
| New Wave |
Ga jij serieus de hoofdact (Rank 1) vervangen?!?!?!?
De pleuris..........succes dan maar he!! :p |
|
|
| DjRV |
tnx man:)
ik ga me bedje in met een flinke baco,lekker vroeg pitten,me vliegtuig vertrekt om 14:45 al |
|
|
| Optimus |
| Succes Ruben!!!:):):cool: |
|
|
| Ding Chavez |
Succes!! En neem wat rank1 tunes mee ;)
Wie weet heb je na vandaag wel voet aan de grond in duitsland :) |
|
|
| Eye-Riz |
| succes!! laat je niet te veel opnaaien door je zenuwen. Je kunt het best, dus laat ze wat zien!! |
|
|
| DjRV |
dank jullie alle:)
heb me koffers gepakt,vertrek zo naar schiphol :nervous:
komt allemaal goed ;) |
|
|
|
|