return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
אירוע השנה באינטרנט! (pg. 2)
View this Thread in Original format
-CosmicFire-
אני שומע רק בשביל כור
Blacky
ok, so here are the schedule times for monday:

16:00 -> 17:00 Dj Gohan In The Mix
17:00 -> 18:00 Eye Riz
18:00 -> 19:00 Mesh
19:00 -> 21:00 Ernesto Vs Bastian
21:00 -> 22:00 DjRV
22:00 -> 23:00 Dj Cor Fijneman
23:00 -> 24:00 Precision
24:00 -> 01:00 Dj Dazzle


ton-tb cancled as u can see and also spider..
C'ya in their webchat.

*btw, Mesh is the one who made "Mesh - Purple Haze" <--very familiar
and Dazzle is a part of BlackHole, producing many remixes for Tiesto,etc..


Cheers
EternalMusic
לא יודע, לא התלהבתי
:rolleyes:
זה כמו לשמוע לסטים של ארמין ב-אסוט או לשמוע לכל רדיו שמשמיע טראנס
אין הבדל, זה לא שזה מסיבה
Blacky
quote:
Originally posted by EternalMusic
לא יודע, לא התלהבתי
:rolleyes:
זה כמו לשמוע לסטים של ארמין ב-אסוט או לשמוע לכל רדיו שמשמיע טראנס
אין הבדל, זה לא שזה מסיבה


מה שמיוחד שזה רק באינטרנט ועוד ברדיו כחול-לבן!!
:>
skelz
איזה מועדון יארח לך תקליטנים כאלה??
TLV הביא את Johan Gielen
וזהו..

תראה מה בייסיק ביטס מביאים
חמולה של בלק הול
תיכול לצאת עליהם?
Sniper
basicbeats
זה ישראלי?!@
ואללה לא ידעתי
חחחח
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Blacky
16:00 -> 17:00 Dj Gohan In The Mix
17:00 -> 18:00 Eye Riz
18:00 -> 19:00 Mesh
19:00 -> 21:00 Ernesto Vs Bastian
21:00 -> 22:00 DjRV
22:00 -> 23:00 Dj Cor Fijneman
23:00 -> 24:00 Precision
24:00 -> 01:00 Dj Dazzle


אוקיי אז ככה...
אין לי מושג מי זה הגוהן הזה ואיי ריז...
אבל את מש כולם מכירים... בעיקר אריק שמאוד חולה עליו...
ארנסטו ובסטיאן מוציאים טראקים כל הזמן... מוזר לי שאתם לא מכירים אותם...
אר וי אני אישית לא מכיר אבל כבר אמרו...
את קור לא צריך להציג...
פרסישיון הוציא רמיקסים עם קטאנה בין היתר כמו זה
Viframa_-_Cristalle__Incl_Katana_Feat_DJ_Precision_Remix-Promo_Vinyl-2002-MiM
ודאזל זה מהלייבל של טייסטו שגם הפיק עבורו רמיקסים...
Shahar
yooo blacky!!!!!
ill tune in if ill be at home..
Blacky
quote:
Originally posted by Shahar
yooo blacky!!!!!
ill tune in if ill be at home..


אז תגיד איך היה, כי אני יהיה במילואים :(

דרך אגב: תמונה של Eye-Riz (Iris)



כוסית אחושלוקית! :)
Ariels
....בחורה, אני בטוח לא מאזין

KrazyDJs
quote:
Originally posted by Blacky
אז תגיד איך היה, כי אני יהיה במילואים :(

דרך אגב: תמונה של Eye-Riz (Iris)



קוסית אחושלוקית! :)


קוסית ?
למה לא כוסית ?
לא טוב לך ?

ד"א
בחורה...ותיקלוט...ביחד

מה אתה רוצה שירד פה גשם ?
Hell_Copter
וואי היא נראית ממש טוב...
מזכירה גם קצת את ההיא ממלאך שחור... :)

קיצר...
אני מקווה שאני יוכל לשמוע את זה... נשמע דווקא מבטיח
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement