|
אני טסססס לניו יורק.. הלפ מי (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
וואללה אם מישהו יכול לתת לי פה רשימה של חנויות תקליטים בניו יורק יהיה נחמד, כל מיני חברות תקליטים, אני נוסע ב21... |
חחחחחחח
ספר להם עם מי אתה נוסע ובשביל מה... :D
Sagi In Concert Live @ Nyc
LOL |
|
|
| -CosmicFire- |
אנחנו צריכים לסוע לשם כולם ביחד ולפתוח את:
THE FIRST ISRAELI N.Y. SHUK
ניפתח שם שיכון |
|
|
| Vortex_SA |
Sagy In Concert!!!!
yeahhh!!!! |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
Sagy In Concert!!!!
yeahhh!!!! |
Sagy in concert live on the wheels of the halilit chad
;) |
|
|
| Dj-2TaLL |
| quote: | Originally posted by NyKoN
מה קלקיליה יא מחוק?
ניו יורק זולה חושרמוטה אלא אם כן אתה מסתבב באיזה פארק אוניו או שדרה חמישית
לך על לקסינגטון- תמיד יש שם חנויות זולות וטובות
|
!!!שמע זול וטוב לא הולכים יד ביד בדרך כלל, במיוחד בניו יורק
זה המקום הכי יקר בעולם אולי חות מכמה מקומות באירופה, והקניון ברמת אביב, אבל אם אתה עדיין טוען שזה זול אני יוצא מתוך הנחה ש:
אתה לא יודע על מה אתה מדבר\ אתה טחון רצחחחח
:D :D :D |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
זה המקום הכי יקר בעולם אולי חות מכמה מקומות באירופה, והקניון ברמת אביב |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח |
|
|
| YuVaL |
טוב חבר'ס...
עכשיו 4 בבוקר
אני יוצא עוד שעה!!
אז תהנו בלעדי
ו..נתראה בעוד שבוע בעזרת השם
;) |
|
|
| KrazyDJs |
ביי אח
תהנה...
ואל תשכח להביא מתנות:tongue2 |
|
|
| oDrori |
| ד"ש!!!! תמסור שלום אם את בג'אבה קפה כזה :) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oDrori
ד"ש!!!! תמסור שלום אם את בג'אבה קפה כזה :) |
internet cafe
אלק...
רק במקדונלנדס :D |
|
|
| NyKoN |
בואנה יא מחוקים?!
איפה לעזאזל הייתם בניו יורק?! זה המקום הכי זול שיש!
אני זוכר שאני ואבא שלי קנינו כ"כ הרבה בכ"כ כלום שהיינו צריכים עוד מזוודה אז קנינו סמסונייט ענקייייייייית ב100 דולר כולה- שזה כלום לסמסונייט במיוחד בגודל שלה |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by NyKoN
בואנה יא מחוקים?!
איפה לעזאזל הייתם בניו יורק?! זה המקום הכי זול שיש!
אני זוכר שאני ואבא שלי קנינו כ"כ הרבה בכ"כ כלום שהיינו צריכים עוד מזוודה אז קנינו סמסונייט ענקייייייייית ב100 דולר כולה- שזה כלום לסמסונייט במיוחד בגודל שלה |
לא מסכים איתך
ניו יורק זה עיר מאוד יקה לפי דעתי
אולי מצאתם את זה בסאל מטורף או משהו כזה
בדרך כלל שאני מבקש מאחי לקנות לי שם משהו זה בsale
והוא בדרך כלל יודע מתיי לקנות ליי
אבל ככה מאוד יקר שםם עם מעט מאוד מציאות |
|
|
|
|