|
Weekender 27/6 Eftersnack
|
View this Thread in Original format
| impulze |
| Kom precis hem till brorsan, efter en makalöst härlig natt, dansade uta måtta, musiken var perfekt, orkideas set var riktigt nice.. kul att träffa alla TA's också, jag fanns på scen ett tag med 2 starka lampor o bländade alla.. puss |
|
|
| zamson |
det var en helt underbar kväll... orkidea - beautiful o sen direkt aalto - rush (super 8 remix)var kvällens klimax skulle jag vilja säga.
kul att träffa och få röja med er från TA :) speciellt tack till Kenny - utan dig hade vi inte kommit in lika smidigt!
over and out / zzZamson |
|
|
| SteveTranz4ever |
Fan vilken kul kväll de blev... träffade både Zamzon och AC för första gången men även Nordlight igen (tack för biran) Gaby (tack för kramen) Whiterussian (tack för att du e du) mindshooter (vassigo för biran) Impulze (tack för flashen i ögat ;) ) missa jag nån nu ?
Stanna kvar ett tag efteråt å snacka en del med Orkidea... mycket trevlig kille, efter spelningen skulle han bara tillbaks till hotellet för en dusch å sen vidare direkt till Holland...
Upptäkte senare att nån lämnat ett högst otrevligt meddelande på mitt mobbesvar, kommer att rippa det imorrn för att hänga ut det på nätet... En sak ska man veta... Steve e snäll mot alla och menar aldrig illa men när nån e otrevlig mot Steve så är Steve otrevlig tillbaks...
Åkte sen tåg hem, första pendeln (ughh) fick ju nästan häng, fan en 37 bastare stötte på mig... fan, hellre då en som e 20 år yngre som ber om ens nummer...
Gonatt mina vänner :) |
|
|
| Kongo_kim |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
fan en 37 bastare stötte på mig... fan, hellre då en som e 20 år yngre som ber om ens nummer...
Gonatt mina vänner :) |
Vilken Don Juan ;) |
|
|
| mindshooter |
Ungefär 20.50 kom jag innanför dörrarna hemma hos impulze och satt igång o fördricka lite med en av mina polare och två av hans. Riktigt soft...satt o lyssna på lite fet musik och lekte med hans katana. :disbelief Fick höra att två polare inte kom in på GK, för att dom bara var 18. Hade juh själv kommit in på en annan weekender där jag bara vart 18 så jag tyckte det lät konstigt. Hur som hellst så stod jag på gästlistan så jag tänkte att det skulle väl inte vara något problem då. Men min andra polare och en kompis till Impulze va oxå 18.
Nåja, vi gled ner till GK iaf och ställde oss i den låååånga kön.
Väl framme tog jag upp passet och visade, varpå vakten direkt kollade upp argt på mig, då sa jag
"Jag står på gästlistan, Kenny"
"Det hoppas jag för din skull, för här får du inte vara"
Förstod direkt att dom jag kom med inte skulle få komma in (Detta inkluderade Zamson + flicka som jag träffat i kön) så jag drog till med att dom var i mitt sällskap och lyckades få in hela gänget :D
Orkidea
Denna snubben inledde hela sitt set med Puff Daddys "Lets get ill" och jag visste inte var jag skulle ta vägen. Jag valde att ignorera Orkideas lilla slarvfel och försöker att inte tänka mer på det.
Han började med väldigt proggig musik men jag hoppades på att det skulle utvecklas precis som det gjorde på Scandinavian tour. Efter 30 minuter blev jag lite orolig men bestämde mig för att dansa järnet ändå, det var ruggigt skön Progg. Helt plötsligt droppade han Way out west - Shark hunt som är en ruggigt feeeet låt. Älskar den. Då förstod jag att han nog snart skulle bege sig över i den melodiska sköna världen :) Och det gjorde han, helt plötsligt stod jag och Zamson och skrek för att Solid Globe - North Pole pumpade ut på golvet. Den e så satans fet. Efter detta blev det bara bättre och bättre. När Orkidea - Beautifull droppades så var Zamzons kväll fullgjord men att min kväll skulle vara detsamma bara låten efter trodde jag faktiskt inte :)
När jag hörde att Aalto - Rush (Orkidea remix) kom krypandes så var extasen ett faktum. Gled bort till Stefan som precis hajat att nu jävlar. Tillsamans bugade vi framför orkidea och zamson hakade på när vi slog armarna runt varandra och hoppade oss möra till denna guldsten i Trancen. Så underbar denna låten. Publiken var tokig.
Settet började närma sig sitt slut och redan klockan 02.50 fick han bryta. Men vi var inte nöjda. Stefan va först fram "En gång till, en gång till" Jag hakade på och vi vägrade att ge oss. Till slut var hela folkmassan med på noterna och Orkidea droppade en megaskön mix på Coldplay - Clocks som jag numera älskar...
Efter detta försökte vi få igång honom en gång till men han fick inte och skakade bara på axlarna :(
Nåja, äckligt jävla fet kväll! TAck för biran Stevooo :) Kul o träffa alla.... jag försökte än en gång att samla er alla på ett och samma ställe men det funkade inte som vanligt :p Nästa gång orkar jag inte... men det var kul o hälsa på alla iaf :)
Over and out\ Kenny |
|
|
| SteveTranz4ever |
Det var rätt kul att snacka med Orkidea efteråt... jag sa som de va om vad jag tycker om P.Diddy så vi diskuterade det en stund.
Frågade även om hans namn uttalas OrKidea eller Orschidea (typ) för jag och sipobitch har tjötat om det och herr bitch har rätt... Det uttalas OrKidea, precis som det stavas :p
(Förövrigt heter det fan Kex och inte tjex :toothless ) |
|
|
| zamson |
| quote: | Originally posted by mindshooter
När Orkidea - Beautifull droppades så var Zamzons kväll fullgjord... |
:p
helt otroligt att man inte kan få tag påd en låten nånstans får ju grov abstinens.. steve det var synd att du inte fick hela setet från scandinavian tour... (orki lirade den där också) |
|
|
| Gaby |
Rouzbeh, Parham och Orkidea rockade fett!!! Jobbigt att springa mellan golvet , Raymond och Christian på lilla golvet rockade så stenhårt oxå... Kul kväll med UNDERBAR musik ÖVERALLT!!
Dana och Joel Mull var oxå hur bra som helst!! Jobbigt att inte kunna vara på alla ställen samtidigt!!:whip:
Kul att träffa alla!! Hann som vanligt inte snacka värst mycket med nån för jag var så upptagen med att dansa och springa mellan golven + skaffa mig en taskig baksmälla!!:( |
|
|
| P4z! |
| quote: | Originally posted by zamson
:p
helt otroligt att man inte kan få tag påd en låten nånstans får ju grov abstinens.. steve det var synd att du inte fick hela setet från scandinavian tour... (orki lirade den där också) |
Jag har rippat den från nån skiva, det är inte hela låten men jag har 4:54 av den! |
|
|
| zamson |
| quote: | Originally posted by P4z!
Jag har rippat den från nån skiva, det är inte hela låten men jag har 4:54 av den! |
GAAAHHH :) måste ha!! :D kan du slänga upp på steves ftp? |
|
|
| dbl |
låter som ni hade en hel skön kväll :)
önskar jag kunde ha varit där |
|
|
|
|