|
Er värsta Sjukdom? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| x-dream |
| quote: | Originally posted by Nyx
brusten blindtarm?! det är ju livsfarligt! :eek:
jag opererade bort min blindtarm för drygt ett år sen, så jag vet ungefär hur det känns..kunde fan inte gå normalt på en vecka! |
Dito då da...Fast tog bort min för cirkus 6 år sen... |
|
|
| dj_hysterix |
| Har varit frisk hela tiden..mitt immunförsvar är fett starkt..inte som en gammelkärings :p |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by dj_hysterix
Har varit frisk hela tiden..mitt immunförsvar är fett starkt..inte som en gammelkärings :p |
Jaja... du kan ju leva i den tron. |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Aendy
Jaja... du kan ju leva i den tron. |
hahaha, sjyst kommentar ;)
själv är har den värsta sjukdomen varit vattkoppor antar jag.. dvs inte så där sjukt farligt :p
den dag jag bryter nåt ben i kroppen blir jag seriöst förbannad, sånt har jag inte tid med... :stongue: |
|
|
| A-Gren |
| JO ni grabbar... Det är inte kul att vara sjuk asså... Jag hade inte vart sjuk nånting sen blindtarmen... Jag tror *** att imunförsvaret ligger i den asså... Nu blir jag sjuk hur lätt som helst... Menar, jag får vart enda virus som går. har legat med feber i en vecka nu!!! Varje kväll går jag i sömnen, (brukar inte göra d) Gah!!! Få slut på det :nervous: |
|
|
| Amnezia |
varit förskyld en gång..
läste i DN idag om mördarmyggor:nervous: :nervous: vart e världen på väg....buurrr.. |
|
|
| robstar |
| quote: | Originally posted by Aendy
Körtelfeber i 7 månader. :( Träna ALDRIG med körtelfeber i kroppen. Det är den värsta botliga sjukdomen jag råkat ut för. |
Aj aj aj! 7 månader! :/
Ja hade de i ca 3 månader och de va satans jobbigt. |
|
|
| Xo|oX |
de värsta jag har haft var i höstas så fick ja nå skit i halsen som gjorde de ordentligt svullet, å va tvungen å käka ipren bara för att kunna dricka helt vanligt vatten... blev saft i två dar... fick typ nå mysko kramper längst bak i tungan när ja svalde så d va inge sköj...
ja ska inte låtsas att ja kommer ihåg hur d va när ja hade kopporna... d enda ja kommer ihåg va att d kliade ordentligt:whip: |
|
|
| mjz |
| quote: | Originally posted by Endre
var snuskigt full en gång och decka i ett dike varav en rått-jävel biter mig i nacken eller närmare halsen. Låg sjuk som satan i 3 dagar, hostade, var helt grön i ansiktet. sen natten till 4:e dagen så började min kropp bli kall, kännseln i ben och armar försvann likaså med min övriga kropp. Och helt plöttsligt så slängde jag mig själv ur sängen ner på golver där jag slog i huvet och svimma.
Jag vaknade av att gryningen brännde mina armar något så fruktansvärt så det finns inga ord att beskriva. Och när jag mötte spegeln så var jag likblek i ansiktet och mina ögon hade en kristallklar vit-blå färg och vissa tänder tycktes ha växt och spettsat tills sig lite...........................
om detta nu räknas som en sjukdom :D
|
haha, jo det är en mycket välkänd sjukdom det gjorts ett antal blodiga filmer om bland annat... ;)
hmm... sjukdomar har jag varit rätt befriad från... men jag har pissat ut en njursten, det gör förbannat ont... |
|
|
| SWE_TRANCE |
hade tarmvred när jag va typ 3månader gammal, gjorde skitont!!! Sa mamma att jag tyckte iaf ;)
Har inte fått några andra direkt farliga/ovanliga botliga sjukdomar. |
|
|
| Dj_ExOn |
Jag hade krupp när jag var två år. Blev helt blå i ansiktet och kunde inte andas. Fick åka Ola ambulans.
Har inte råkat ut får så mycket annat än det. Kanske nån förkylning nån gång var 5:e år? |
|
|
| mindshooter |
| Hade ost-feber ett tag förut...lyssnade på Ian van dahl och DJ Alligator. Gick över när jag drog på fest. |
|
|
|
|