return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 
Er värsta Sjukdom? (pg. 2)
View this Thread in Original format
x-dream
quote:
Originally posted by Nyx
brusten blindtarm?! det är ju livsfarligt! :eek:


jag opererade bort min blindtarm för drygt ett år sen, så jag vet ungefär hur det känns..kunde fan inte gå normalt på en vecka!


Dito då da...Fast tog bort min för cirkus 6 år sen...
dj_hysterix
Har varit frisk hela tiden..mitt immunförsvar är fett starkt..inte som en gammelkärings :p
Aendy
quote:
Originally posted by dj_hysterix
Har varit frisk hela tiden..mitt immunförsvar är fett starkt..inte som en gammelkärings :p


Jaja... du kan ju leva i den tron.
reveal
quote:
Originally posted by Aendy
Jaja... du kan ju leva i den tron.



hahaha, sjyst kommentar ;)





själv är har den värsta sjukdomen varit vattkoppor antar jag.. dvs inte så där sjukt farligt :p

den dag jag bryter nåt ben i kroppen blir jag seriöst förbannad, sånt har jag inte tid med... :stongue:
A-Gren
JO ni grabbar... Det är inte kul att vara sjuk asså... Jag hade inte vart sjuk nånting sen blindtarmen... Jag tror *** att imunförsvaret ligger i den asså... Nu blir jag sjuk hur lätt som helst... Menar, jag får vart enda virus som går. har legat med feber i en vecka nu!!! Varje kväll går jag i sömnen, (brukar inte göra d) Gah!!! Få slut på det :nervous:
Amnezia
varit förskyld en gång..

läste i DN idag om mördarmyggor:nervous: :nervous: vart e världen på väg....buurrr..
robstar
quote:
Originally posted by Aendy
Körtelfeber i 7 månader. :( Träna ALDRIG med körtelfeber i kroppen. Det är den värsta botliga sjukdomen jag råkat ut för.


Aj aj aj! 7 månader! :/
Ja hade de i ca 3 månader och de va satans jobbigt.
Xo|oX
de värsta jag har haft var i höstas så fick ja nå skit i halsen som gjorde de ordentligt svullet, å va tvungen å käka ipren bara för att kunna dricka helt vanligt vatten... blev saft i två dar... fick typ nå mysko kramper längst bak i tungan när ja svalde så d va inge sköj...

ja ska inte låtsas att ja kommer ihåg hur d va när ja hade kopporna... d enda ja kommer ihåg va att d kliade ordentligt:whip:
mjz
quote:
Originally posted by Endre

var snuskigt full en gång och decka i ett dike varav en rått-jävel biter mig i nacken eller närmare halsen. Låg sjuk som satan i 3 dagar, hostade, var helt grön i ansiktet. sen natten till 4:e dagen så började min kropp bli kall, kännseln i ben och armar försvann likaså med min övriga kropp. Och helt plöttsligt så slängde jag mig själv ur sängen ner på golver där jag slog i huvet och svimma.

Jag vaknade av att gryningen brännde mina armar något så fruktansvärt så det finns inga ord att beskriva. Och när jag mötte spegeln så var jag likblek i ansiktet och mina ögon hade en kristallklar vit-blå färg och vissa tänder tycktes ha växt och spettsat tills sig lite...........................


om detta nu räknas som en sjukdom :D


haha, jo det är en mycket välkänd sjukdom det gjorts ett antal blodiga filmer om bland annat... ;)

hmm... sjukdomar har jag varit rätt befriad från... men jag har pissat ut en njursten, det gör förbannat ont...
SWE_TRANCE
hade tarmvred när jag va typ 3månader gammal, gjorde skitont!!! Sa mamma att jag tyckte iaf ;)
Har inte fått några andra direkt farliga/ovanliga botliga sjukdomar.

Dj_ExOn
Jag hade krupp när jag var två år. Blev helt blå i ansiktet och kunde inte andas. Fick åka Ola ambulans.
Har inte råkat ut får så mycket annat än det. Kanske nån förkylning nån gång var 5:e år?
mindshooter
Hade ost-feber ett tag förut...lyssnade på Ian van dahl och DJ Alligator. Gick över när jag drog på fest.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement