| Sniper |
| quote: | Originally posted by Ariels
נניח יש 6/7 מסיבות בערב שאתה רוצה לצלם אתה צריך לעבור בין המועדונים.... מה תשכיר מונית |
צודק אבל אני לא נותן לצלם שלי לצלם 6 7 מסיבות בערב
ביגלל זה אני צריך צלמים
בינתיים יש לי צלמת!!! כן כן אחים שלי צלמת!!!
עוד לא ניראה בסצינה הישראלית
וצח אחי זה לא תופס
נרגילה מן תן לו תאי סי קיו שלי שיצור איתי קשר
בינתיים יש מצב שתומר ונימרוד בקרוב אני יודיע לכם מה ניסגר |
|
|