return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
מעונינים להיות צלמים במסיבות???
View this Thread in Original format
Sniper
ח'ברה מינו אותי לא מיזמן לרכז צלמים בכל איזור השרון
קיצר אני צריך צלמים אין לי הרבה...
כל אופן מי שרוצה שיצור איתי קשר
Icq: 69300521
email: [email protected]

עדיפות לבעלי רישיונות
Scorchio
יש לי רישיון
יש לי מוטיבציה
יש לי מצלמת וידאו שנותנת סנאפשוטס אני לא יודע אם זה מתקבל...
nargila-man
יש לי חבר עכשיו סיימנו י"ב
הוא כבר הרבה זמן רוצה להיות צלם וכל החרא הזה הוא רק לא ידע איך מתחילים
יש לו רשיון.....
אם תוכל לסדר אותו זה יהיה בן זונה...

האיי סי קיו שלי
72979655
DjChook
ממתי צריך רשיון לצילום ?
Ariels
quote:
Originally posted by DjChook
ממתי צריך רשיון לצילום ?


נניח יש 6/7 מסיבות בערב שאתה רוצה לצלם אתה צריך לעבור בין המועדונים.... מה תשכיר מונית
Sniper
quote:
Originally posted by Ariels
נניח יש 6/7 מסיבות בערב שאתה רוצה לצלם אתה צריך לעבור בין המועדונים.... מה תשכיר מונית


צודק אבל אני לא נותן לצלם שלי לצלם 6 7 מסיבות בערב
ביגלל זה אני צריך צלמים
בינתיים יש לי צלמת!!! כן כן אחים שלי צלמת!!!
עוד לא ניראה בסצינה הישראלית

וצח אחי זה לא תופס
נרגילה מן תן לו תאי סי קיו שלי שיצור איתי קשר
בינתיים יש מצב שתומר ונימרוד בקרוב אני יודיע לכם מה ניסגר
luckystrike
המממ תאכל'ס אני רק בצוף רוב הזמן אז לא יודע אם זה יעזור
לך ...
:)
-CosmicFire-
הייתי בטוח רשיון של צלם אתם מדברים
Hell_Copter
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
הייתי בטוח רשיון של צלם אתם מדברים


חחחחחח ראסמי אתה שרוט
מה זה רשיון של צלם...
שם אלף זין על איגוד הצלמים :D
-CosmicFire-
בגלל זה לא הבנתי מה הולך פה..
:D :D :D

Gil Shwarts
quote:
Originally posted by Sniper
צודק אבל אני לא נותן לצלם שלי לצלם 6 7 מסיבות בערב
ביגלל זה אני צריך צלמים
בינתיים יש לי צלמת!!! כן כן אחים שלי צלמת!!!
עוד לא ניראה בסצינה הישראלית




נסה שוב אחי :)

יש לי צלמת כבר חודש וחצי :)
Sniper
ואללה גיל??
חח בחיים שלי לא שמעתי על צלמת
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement