return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
Ik ben op vakantie
View this Thread in Original format
Blik
Vanaf morgen 10:30 zal ik een weekje op vakantie zijn. Ik ben dus niet aanwezig om te modereren. Ik ga op vakantie naar het altijd zonnige Egmond aan Zee met m´n vriendin, wij gaan dus ook absoluut geen onweer krijgen de komende week :)

Tot vrijdag want dan kom ik weer terug
jploveparade
Als de kat van huis is... :D
Chicane
.. SPAMMEN DE NLTA'ERS DE HELE ZOOI WEER ONDER¡!¡!¡!¡!



o_O
Cosmic Guy
Zal wel goed komen joh
Duke2003
daarmee bedoelde ik dus dat ook n week op vakantie ben
HBtje
vetttt, snuggle is busy, exos doet niets meer, en blik is weg....

hmmmm

HBtje ruikt een feestje :P
SnuggLe
Nou kindertjes, als jullie niet om kunnen gaan met die vrijheid en kinderachtig doen, kan ik het ook. Ik moderate nog wel eens. Ik kan ook heel selectief gaan modden hoor...ook kinderachtig doen als in posts editen/deleten en threads van spammers (wat de inhoud ook is) weghalen. Dus doe ff rustig aan wil je.

Heb deze zielige posts weggehaald. En Siesta, kijk even uit, en post NIET nog een keer zoiets op dit forum. Je weet waarom....niet gepast die foto!

CLOSED!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement