return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
קורס תקליטנים (pg. 2)
View this Thread in Original format
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by BaGo D Remixer
איכס אחי זה שהיה בלילינבלום עושה לי
"אני בקורס של 99 אף אם|"
הבן אדם לא שמע את המושג ביטמיקס כנראההההה איזה אפס
הוא עושה לי איך אני עושה קיו בקומפקט הזה... וזה קומפקט של פיוניר(משום מה)
בקיצררררר עזבו אותכם קורסים אני לא מאמין על אנשים שהולכים משלמים 5000 שקל בשביל שילמדו אותם למקסס ... כאילו מה הקטע לקנות את הכישרון שלך ב 5000 שקל?
איכס
ביי


ראסמי
ולחשוב שאח"כ העילג הזה ירד על המיקסים של באגו!!!
ותבינו, באגו ממקסס כמו מלך!!!
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
מישהו פה אמר משהו על זה שזה נותן ביטחון עצמי..... כנראה שזה נכון, אבל יותר מדי נכון
YuVaL
אם מישהו היה יורד על המיקסים שלי
שני שטוזות
והוא עף.. למה מי הוא שישפוט בכלל
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by YuVaL
אם מישהו היה יורד על המיקסים שלי
שני שטוזות
והוא עף.. למה מי הוא שישפוט בכלל



רק מי שמקצועי ומצליח יכול לשפוט מיקסים של אחרים..
oDrori
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
רק מי שמקצועי ומצליח יכול לשפוט מיקסים של אחרים..

מצטער, בולשיט.

גם חובבנים וגם מי שלא מכניס יום יום 10,000 דולר יכול לשפוט. חבר'ה תגידו מה שבא לכם על קורסים אבל לא עברתם אותם.
MASTERsplinter
תשמעו יקירי
מה שאתם אומרים לא כל כך נכון
יש אנשים שאין להם ציוד ויש להם כשרון ופשוט רוצים לקלוט את הצד הטכני מהר
אין נוסחת קסמים כמובן וזה דורש אימון עד לשלמות

אני חייב להגיד לכם שאת עקרונות הביט מיקס אני למדתי ממדריך באינטרנט ושיחה עם איזה די ג'יי
ועכשיו אני פשוט מתאמן איזה 3 חודשים על המערכת בפאב השכונתי כדי להרגיל את האוזן להבדלי מהירות


יש משהו מאוד נחמד בלעשות קורס כזה כדי לשלוט מהר בצד הטכני
אני לא עשיתי את הקורס רק בגלל המחיר ההיסטרי ואני לומד מכל די ג'יי שיוצא לי להצטרף אליו לסט.
Narcotic Mind
השאלה היא למה שהקיע 5000 שקל או יותר בכזה דבר גם אם הוא יעיל
כשאפשר לקנות ציוד וללמוד לבד

שמע אני קניתי ציוד חדש ב9 אלף כולל הכל
אף אחד לא לימד אותי אפילו שניה איך למקסס מה לעשות וכו
פשוט לימדתי את עצמי

ואז גם אפשר להתאמן כל הזמן וגם יש לך ציוד שאתה יכול להשתמש בו גם מעבר לאימון
YuVaL
quote:
Originally posted by oDrori
מצטער, בולשיט.

גם חובבנים וגם מי שלא מכניס יום יום 10,000 דולר יכול לשפוט. חבר'ה תגידו מה שבא לכם על קורסים אבל לא עברתם אותם.


שמע אחי...
זה בכל זאת נותן לך גם את הקשרים אחרי זה שזה סבבה ביותר
אבל עדיין אחי
5 אלף שקל
עדיף לבזבז את זה על ציוד...
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by YuVaL
אבל עדיין אחי
5 אלף שקל
עדיף לבזבז את זה על ציוד...


ב5אלף שקל אני מביא
2CDJ100s+DJM500 or something
YuVaL
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
ב5אלף שקל אני מביא
2CDJ100s+DJM500 or something


חחחחחחחחחחחחחחחחח
הגזמה
רק ה
DJM500 עולה בארץ
4500 שקל

אלה אם כן אתה מבריח מחו"ל לארץ בלי מכס
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
ב5אלף שקל אני מביא
2CDJ100s+DJM500 or something


חחחחחחחחחחחחחחחחחח
באמת הגזמת פה אחי
אולי תשיג את זה ככה יד שניה

-CosmicFire-
מחול התכוונתי אחי חדש..
שאני בניו-יורק
אני מביא
2CDJ100S+VMX300
או אם כבר יצא אין לי מושג מתי
DJX700 :]
ב2000שקל הכל
Ariels
הוקר הוא 96 שעות
יש סדנא תוארטית ושיעורים מעשיים שבהם יש לכל אחד עמדה אישית משלו
פרוייקט סיום - סט של חצי שעה
התנסות מעשית תקלוט בדאנס באר
יש שעורים שמסבירים לך על כל הציוד בשוק ומה היתרונות והחסרונות של כל דבר וכל חברה
סאונד ואקוסטיקה שזה אחד הדברים היותר חשובים כי אם אתה נותן סט מושלם וההגברה חרא אז כולם מעקמים עין ומאשישמים את הדי ג'י לא אכפת להם שההגברה זה מישהו אחר
לומדים מיקסוס
ולומדים לבנות קריירה וקהל
[מסחור]

בכל מקרה ב5000 שקל אפשר לקנות שני
cdj100s
יד שניה ומיקסר
יש לסטנטון מיקסר ב1800 שקל
שהוא העק של ה275 של ווסטקס משהו חמוד
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement