|
קורס תקליטנים (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by BaGo D Remixer
איכס אחי זה שהיה בלילינבלום עושה לי
"אני בקורס של 99 אף אם|"
הבן אדם לא שמע את המושג ביטמיקס כנראההההה איזה אפס
הוא עושה לי איך אני עושה קיו בקומפקט הזה... וזה קומפקט של פיוניר(משום מה)
בקיצררררר עזבו אותכם קורסים אני לא מאמין על אנשים שהולכים משלמים 5000 שקל בשביל שילמדו אותם למקסס ... כאילו מה הקטע לקנות את הכישרון שלך ב 5000 שקל?
איכס
ביי |
ראסמי
ולחשוב שאח"כ העילג הזה ירד על המיקסים של באגו!!!
ותבינו, באגו ממקסס כמו מלך!!!
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
מישהו פה אמר משהו על זה שזה נותן ביטחון עצמי..... כנראה שזה נכון, אבל יותר מדי נכון |
|
|
| YuVaL |
אם מישהו היה יורד על המיקסים שלי
שני שטוזות
והוא עף.. למה מי הוא שישפוט בכלל |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by YuVaL
אם מישהו היה יורד על המיקסים שלי
שני שטוזות
והוא עף.. למה מי הוא שישפוט בכלל |
רק מי שמקצועי ומצליח יכול לשפוט מיקסים של אחרים.. |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
רק מי שמקצועי ומצליח יכול לשפוט מיקסים של אחרים.. |
מצטער, בולשיט.
גם חובבנים וגם מי שלא מכניס יום יום 10,000 דולר יכול לשפוט. חבר'ה תגידו מה שבא לכם על קורסים אבל לא עברתם אותם. |
|
|
| MASTERsplinter |
תשמעו יקירי
מה שאתם אומרים לא כל כך נכון
יש אנשים שאין להם ציוד ויש להם כשרון ופשוט רוצים לקלוט את הצד הטכני מהר
אין נוסחת קסמים כמובן וזה דורש אימון עד לשלמות
אני חייב להגיד לכם שאת עקרונות הביט מיקס אני למדתי ממדריך באינטרנט ושיחה עם איזה די ג'יי
ועכשיו אני פשוט מתאמן איזה 3 חודשים על המערכת בפאב השכונתי כדי להרגיל את האוזן להבדלי מהירות
יש משהו מאוד נחמד בלעשות קורס כזה כדי לשלוט מהר בצד הטכני
אני לא עשיתי את הקורס רק בגלל המחיר ההיסטרי ואני לומד מכל די ג'יי שיוצא לי להצטרף אליו לסט. |
|
|
| Narcotic Mind |
השאלה היא למה שהקיע 5000 שקל או יותר בכזה דבר גם אם הוא יעיל
כשאפשר לקנות ציוד וללמוד לבד
שמע אני קניתי ציוד חדש ב9 אלף כולל הכל
אף אחד לא לימד אותי אפילו שניה איך למקסס מה לעשות וכו
פשוט לימדתי את עצמי
ואז גם אפשר להתאמן כל הזמן וגם יש לך ציוד שאתה יכול להשתמש בו גם מעבר לאימון |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by oDrori
מצטער, בולשיט.
גם חובבנים וגם מי שלא מכניס יום יום 10,000 דולר יכול לשפוט. חבר'ה תגידו מה שבא לכם על קורסים אבל לא עברתם אותם. |
שמע אחי...
זה בכל זאת נותן לך גם את הקשרים אחרי זה שזה סבבה ביותר
אבל עדיין אחי
5 אלף שקל
עדיף לבזבז את זה על ציוד... |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by YuVaL
אבל עדיין אחי
5 אלף שקל
עדיף לבזבז את זה על ציוד... |
ב5אלף שקל אני מביא
2CDJ100s+DJM500 or something |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
ב5אלף שקל אני מביא
2CDJ100s+DJM500 or something |
חחחחחחחחחחחחחחחחח
הגזמה
רק ה
DJM500 עולה בארץ
4500 שקל
אלה אם כן אתה מבריח מחו"ל לארץ בלי מכס |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
ב5אלף שקל אני מביא
2CDJ100s+DJM500 or something |
חחחחחחחחחחחחחחחחחח
באמת הגזמת פה אחי
אולי תשיג את זה ככה יד שניה |
|
|
| -CosmicFire- |
מחול התכוונתי אחי חדש..
שאני בניו-יורק
אני מביא
2CDJ100S+VMX300
או אם כבר יצא אין לי מושג מתי
DJX700 :]
ב2000שקל הכל |
|
|
| Ariels |
הוקר הוא 96 שעות
יש סדנא תוארטית ושיעורים מעשיים שבהם יש לכל אחד עמדה אישית משלו
פרוייקט סיום - סט של חצי שעה
התנסות מעשית תקלוט בדאנס באר
יש שעורים שמסבירים לך על כל הציוד בשוק ומה היתרונות והחסרונות של כל דבר וכל חברה
סאונד ואקוסטיקה שזה אחד הדברים היותר חשובים כי אם אתה נותן סט מושלם וההגברה חרא אז כולם מעקמים עין ומאשישמים את הדי ג'י לא אכפת להם שההגברה זה מישהו אחר
לומדים מיקסוס
ולומדים לבנות קריירה וקהל
[מסחור]
בכל מקרה ב5000 שקל אפשר לקנות שני
cdj100s
יד שניה ומיקסר
יש לסטנטון מיקסר ב1800 שקל
שהוא העק של ה275 של ווסטקס משהו חמוד |
|
|
|
|