return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Nigel Dawson @ Fokused - 4 Juli
View this Thread in Original format
s-case



Fokused
Göta Källare
Folkungagatan 45, Stockholm

Fredagen den 4:e Juli

Mainfloor:
Nigel Dawson (Renaissance, UK)
prof. Scuba (Sub City, Norway)
Dana Bergquist

Vj: Martin Malm

The Balcony:
Alf Tumble
Andreas Hansson

Öpptetider: 21.00 – 03.00
Entré: 150kr
Fri entre innan 22.30


---

Nigel Dawson (Renaissance, UK)

Nigel Dawson is a DJ known for his definitive house sets varying from the
deeper, subtle music breaks and beats to the more traditional progressive
fare. Nigel has built a solid reputation working with the likes of The
Gallery, Promise, The Cross, Space, Lush, Bliss, Ministry of Sound and, of
course, Renaissance.

Buoyant from this success, Nigel preserved, developing a long, prolific
career, which truly came to fruition with his last two singles finding
favour with the likes of Sasha, Tengalia, Carl Cox and Nick Warren!

If that weren't enough he also guests at some of the World’s finest venues,
and as a result Nigel is now established an impeccable global reputation.
International dates include: Australia, South Africa, USA, New Zealand, Hong
Kong, Japan, Singapore, Ibiza, Canada, Norway, Russia, China, Amsterdam,
Luxemburg, Switzerland, Spain, Greece, Belgium, Malta, Mexico, Brazil, Kuala
Lumpur, Finland, and Sweden. If you were one of the lucky ones to catch him
first time around when he rocked the dancefloor at the first Fokused event
with Renaissance at Kulturhuset you know what to expect. Welcome back Mr
Dawson.


---

prof. Scuba (Sub City, Norway)

He has been labeled as the driving force in the Norwegian dance scene with a
massive reputation for being able to whip his audience into a crazed frenzy
with twisted progressive sets. He is a household names at all the major
events in Norway and has played at some of the more high profiled clubs
around the world such as E-Werk and Tresor in Berlin, Propaganda in Moskow,
Milk Club in Mannheim and Radost in Praha. His tours have taken him to
cities such as London, Hamburg, Koln, Helsinki, Moskow, Dresden, Ålborg,
Utrecht, Berlin, Heidelberg as well as Copenhagen were he played for the
masses at Roskilde Festival. We think it’s about time for us to find out
what kind of magic our friendly neighbore has.
zamson
min polare var helt inne på att gå - han kom fram till mi gpå förra weekender och ba: "nigel dawson!! han e grymt bra!!" själv fatta jag inte så mycket eftersom jag inte har så stor koll på vem det är.. men namnet har man väl hört nån gång.. steve får slänga upp nåt liveset :)
Sand Leaper
zamson: Nigel har gitt ut noen Renaissance-cder,sjekk ut dem.Jeg vil uansett anbefale deg å se ham hvis du liker progressive.

Fett at Prof.Scuba kommer også!:DHan er sinnsykt flink fyr,så ham den 16.mai og han rocket vilt.
zamson
japp så var det dags...nån som ska till GK ikväll? Tror det kan bli mycket folk med tanke på att ala som var där förra gången garranterat tyckte det var fett.
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by zamson
japp så var det dags...nån som ska till GK ikväll? Tror det kan bli mycket folk med tanke på att ala som var där förra gången garranterat tyckte det var fett.


Jag ska nog dra dit ikväll :) Kommer nog mycke folk, jag vet inte hur han kör denna Nigel men nåt jag vet är att det som gjorde mycke att det var så bra sist var Orkideas set som var så grymt !!!
mindshooter
quote:
Originally posted by zamson
japp så var det dags...nån som ska till GK ikväll? Tror det kan bli mycket folk med tanke på att ala som var där förra gången garranterat tyckte det var fett.


häng med mig och Impulz på Bäckahästen annars :) Det är Alarma där ikväll... Impulz påstår att det är grymt bra och fet musik där :)
Tänkte testa på det.

dessutom är det väl 20+ igen på GK?
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by mindshooter
häng med mig och Impulz på Bäckahästen annars :) Det är Alarma där ikväll... Impulz påstår att det är grymt bra och fet musik där :)
Tänkte testa på det.

dessutom är det väl 20+ igen på GK?


Är det billiga luder kanske jag rent av hakar på ;) ha ha ... nääää
mindshooter
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Är det billiga luder kanske jag rent av hakar på ;) ha ha ... nääää


haha äh vfn häng på ändå ;) blir kul
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by mindshooter
haha äh vfn häng på ändå ;) blir kul
Sorry folks att detta är lite OT men iaf.
Jag gör som så att jag hör av mig per telefon senare till dig mind.
Ska hämta en pava eldvatten hos en kompis efter jobbet som tack för att jag skjutsa dom till Arlanda för ett tag sen... Jag går iof gratis in på Weekender så det är ju en motivations faktor...
mindshooter
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Sorry folks att detta är lite OT men iaf.
Jag gör som så att jag hör av mig per telefon senare till dig mind.
Ska hämta en pava eldvatten hos en kompis efter jobbet som tack för att jag skjutsa dom till Arlanda för ett tag sen... Jag går iof gratis in på Weekender så det är ju en motivations faktor...


det gör vi båda numera ;) men iaf progg-house är inte min grej....är gratis på becka om man är där tidigt... Men hör av dig iaf :)


kram

Kongo_kim
JAg fick ett melemskort av fokused när jag kom hem.
Jag har aldrig varit på något event så varför fick jag det. Jag har signat upp mig på hemsidan så jag får reklam om eventen men aldirg fick jag något medlemskort
zamson
nån som var där? var det lika bra drag som förra weekender?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement