return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 
Ferry Corsten & Paul Mendez - 14 augustus - Versuz, Hasselt (pg. 2)
View this Thread in Original format
Dj Thy
Tja maar ge moet weten dat ik op andere dingen let vanwege mijn studies. Ik stel veel hogere eisen dan normale mensen.

Ik kan bijvoorbeeld totaal ni tegen die dj's die hun mixers in het rood drijven (en zo zijn der veel), alhoewel de meeste mensen dat niet horen. Gewoonlijk zijn in de clubs de apparaten ook verkeerd afgesteld (om maar een voorbeeld te geven de limiters, in het begin zijn die meestal goed, maar er wordt veel aan geprutst, omdat de wettelijke manier "niet luid genoeg" is).

Bij de meeste clubs hebde dan gewoonlijk twee mogelijkheden. Ofwel staat het te luid, ofwel is het zodanig slecht afgesteld dat het misschien ni luid is, maar heel vermoeiend om naar te luisteren.
Daarom ook dat ik oorplugs inheb als ik uitga/draai :sadgreen:
Tiger777
hehe, dat noemen ze dan: Beroepsmisvorming :haha:
1Million$shot
quote:
Originally posted by Dj Thy
Drag queens? :D


yep DRAG QUEENS
Man der zaten der 2 zaterdag :eyes:
en dan reken ek Miss bambi nog ni mee é.
Ma gewoon trendy clothes, ge moet nu ni me pumakes afkomen ofzo é
schoom hemdje, jeanske, mooie schoentjes, liefst italiaans leer :D
CygnusX
Het is bijna zover, wie gaat er hier allemaal?
Ik twijfel nog, maar ik denk wel dat ik ga gaan.
TatanaGirl natuurlijk ook, ze is zot van Ferry :)
pooley
Kans is groot dak ga
teknasia
i'll be there! :)

damn kwou mijn rode puma'kes aandoen.. mag ik er dan daar nie mee binnen?


greetz

Dj Vylix
pooley
Pakt voor de veiligheid een goei paar mee in de auto, das het beste wa ge kunt doen imo...
stanymi
A jeudi les belges.

Et vive le versuz !












ggggrrrrrrrrrrr:eyespop: :love:
stanymi
Checkez ce lien: http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=122689

Vivement jeudi.:)
CygnusX
TatanaGirl en ik gaan met nog een paar vrienden naar daar. We zullen waarschijnlijk in't midden staan, bij dat rond ronddraaiend podium. Hopelijk zien we een paar andere BeTA's daar. Voor degenen die ook komen : hier is ne foto van TatanaGirl en mij, dan herken je ons makkelijker als je ons wil vinden :)

teknasia
ik zal daar zijn met mn wit kreukel hemd en mn cats of mn rode pumakes :)

ksta ook meestal int midden opt podium
heb bruin haar in een soort van middellijn :D
Steve-Austin
Ik ga ook naar Versuz, dus misschien tot straks éh!

Foto's of Stan en ik op TA-FR :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement