|
Trance Ringtones
|
View this Thread in Original format
| rellivisit |
Is het geen goed idee om ff een nokia ringtone database op te stellen met alleen maar Trance ringtones? We beginnen met een klassieker.
28*, 3, 49, 38, 69**, 4*, 3, 6**, 1*, 68**, 1*, 2, 19, 78**, 39, 1*, 7**, 3, 5, 38, 5, 6, 69#, 68, 49, 6#, 6, 4, 2, 6#, 1*, 4**, 58, 49, 2*, 1, 5**
Tempo: 140 Kamaya Painters - Far From Over
 |
|
|
| Henkie_henk |
tof idee ja! meen ik!
kom ik aan met me libertel telefoontje :) |
|
|
| Dj Lex |
| Ik heb exploration in space en liberte, maar weet de codes niet, want op 8210 zit geen composer. ik stuur ze altijd met me ouwe gsm |
|
|
| Miss Proximus |
| kom ik aan met me swing 400 lol maar ik heb wél Proximus..maar ik heb nu Em d'rop staan ..weetjewel.."I don't give a if you don't like ma , cuz I was high when I wrote this so suck my d**k" (tja..slaat niet op mij natuurlijk :D) maar dan de toontjes..DUH!! haha..la ma..nevermind :D |
|
|
| tango |
ja, idd allemaal leuk en aardig, maar ik kan met mn 8210 dus niet componeren :( . Nu heb ik er wel iets op gevonden, namelijk een progje wat die dingen kan sturen (SmartSMS) maar die kan ze alleen sturen in het zogenaamde RTTTL formaat. Heb je die ringtones niet in dat formaat? :o
grtz,
TNG |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by tango
ja, idd allemaal leuk en aardig, maar ik kan met mn 8210 dus niet componeren :( . Nu heb ik er wel iets op gevonden, namelijk een progje wat die dingen kan sturen (SmartSMS) maar die kan ze alleen sturen in het zogenaamde RTTTL formaat. Heb je die ringtones niet in dat formaat? :o
grtz,
TNG |
probeer gewoon logomanager te pakken te krijgen daar staat geloof ik ook een composer op. beetje sloeber he dat er geen composer op zit |
|
|
| Remy D |
| Ik heb We are Alive en daar ben ik wel tevreden mee. |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Remy D
Ik heb We are Alive en daar ben ik wel tevreden mee. |
haha 22 juni komt ie. ga je er eentje kopen dan? |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
haha 22 juni komt ie. ga je er eentje kopen dan? |
Ja en mijn broertje ook en dan koop ik Castlevania en Tony Hawk 2 erbij en een link kabel. Hehe kewl man kan ik mijn broertje helmaal weg skaten :D:D:D:D
En in september komt Mariokart advance :D:D:D:D:D echt een superkewl spel. |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Remy D
Ja en mijn broertje ook en dan koop ik Castlevania en Tony Hawk 2 erbij en een link kabel. Hehe kewl man kan ik mijn broertje helmaal weg skaten :D:D:D:D
En in september komt Mariokart advance :D:D:D:D:D echt een superkewl spel. |
haha ik voel dat jij gameboyverslaafd bent. nee ik moet zeggen dat het wel c00l is, maar ja ik heb al een PS2 dan hoef ik zo'n ding niet meer |
|
|
| New Wave |
Ik heb de Freggels in mijn telefoon staan, ben ik ookw el te vrede me denk.
groeten
bij www.genie.nl ken je veel tonen voor de nokia downen.....gratizzz 3 in de maand |
|
|
| Blik |
| Sagem support die zooi niet :( |
|
|
|
|