return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
Trance Ringtones
View this Thread in Original format
rellivisit
Is het geen goed idee om ff een nokia ringtone database op te stellen met alleen maar Trance ringtones? We beginnen met een klassieker.

28*, 3, 49, 38, 69**, 4*, 3, 6**, 1*, 68**, 1*, 2, 19, 78**, 39, 1*, 7**, 3, 5, 38, 5, 6, 69#, 68, 49, 6#, 6, 4, 2, 6#, 1*, 4**, 58, 49, 2*, 1, 5**

Tempo: 140 Kamaya Painters - Far From Over

Henkie_henk
tof idee ja! meen ik!

kom ik aan met me libertel telefoontje :)
Dj Lex
Ik heb exploration in space en liberte, maar weet de codes niet, want op 8210 zit geen composer. ik stuur ze altijd met me ouwe gsm
Miss Proximus
kom ik aan met me swing 400 lol maar ik heb wél Proximus..maar ik heb nu Em d'rop staan ..weetjewel.."I don't give a if you don't like ma , cuz I was high when I wrote this so suck my d**k" (tja..slaat niet op mij natuurlijk :D) maar dan de toontjes..DUH!! haha..la ma..nevermind :D
tango
ja, idd allemaal leuk en aardig, maar ik kan met mn 8210 dus niet componeren :( . Nu heb ik er wel iets op gevonden, namelijk een progje wat die dingen kan sturen (SmartSMS) maar die kan ze alleen sturen in het zogenaamde RTTTL formaat. Heb je die ringtones niet in dat formaat? :o

grtz,
TNG
Dj Lex
quote:
Originally posted by tango
ja, idd allemaal leuk en aardig, maar ik kan met mn 8210 dus niet componeren :( . Nu heb ik er wel iets op gevonden, namelijk een progje wat die dingen kan sturen (SmartSMS) maar die kan ze alleen sturen in het zogenaamde RTTTL formaat. Heb je die ringtones niet in dat formaat? :o

grtz,
TNG


probeer gewoon logomanager te pakken te krijgen daar staat geloof ik ook een composer op. beetje sloeber he dat er geen composer op zit
Remy D
Ik heb We are Alive en daar ben ik wel tevreden mee.
Dj Lex
quote:
Originally posted by Remy D
Ik heb We are Alive en daar ben ik wel tevreden mee.


haha 22 juni komt ie. ga je er eentje kopen dan?
Remy D
quote:
Originally posted by Dj Lex


haha 22 juni komt ie. ga je er eentje kopen dan?

Ja en mijn broertje ook en dan koop ik Castlevania en Tony Hawk 2 erbij en een link kabel. Hehe kewl man kan ik mijn broertje helmaal weg skaten :D:D:D:D

En in september komt Mariokart advance :D:D:D:D:D echt een superkewl spel.
Dj Lex
quote:
Originally posted by Remy D

Ja en mijn broertje ook en dan koop ik Castlevania en Tony Hawk 2 erbij en een link kabel. Hehe kewl man kan ik mijn broertje helmaal weg skaten :D:D:D:D

En in september komt Mariokart advance :D:D:D:D:D echt een superkewl spel.


haha ik voel dat jij gameboyverslaafd bent. nee ik moet zeggen dat het wel c00l is, maar ja ik heb al een PS2 dan hoef ik zo'n ding niet meer

New Wave
Ik heb de Freggels in mijn telefoon staan, ben ik ookw el te vrede me denk.

groeten

bij www.genie.nl ken je veel tonen voor de nokia downen.....gratizzz 3 in de maand
Blik
Sagem support die zooi niet :(
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement