return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Jag taggar till London
View this Thread in Original format
Kongo_kim
syns p� Fredag!

Finns det n�gra grymma skivaff�rer ni vet om?
mindshooter
HMW (eller kanske HMV?) har helt ok med skivor... men om du inte drar till n�gon av Cyberdogs kl�desbutiker s� g�r du miste om n�got!!! dom har en i centrala london men �ven en mycket feeeeta och st�rre som ligger i Camden...du m�ste dit....helt ok priser (30% mindre �n p� typ saturn return som l�gger p� importkostnader) och en skitnajs milj� d�rinne :) man f�r inte ens ta kort....go there
Dj_Irish
HMV kan definitivt rekommenderas. Likas� Virgin Mega Store eller vad den nu heter. Mycket skivor till f�rm�nliga priser d�r. Det var n�gra �r sedan jag d�r sist men n�gra av mina favoritst�llen var Vinyl Addiction som ligger n�gonstans i Camden och Choci's Chewns (F�rst och fr�mst ett klassiskt skivbolag men ocks� en v�ldans stabil skivaff�r) som ligger n�gonstans i en gr�n i Soho om jag minns r�tt.
Kongo_kim
Var ligger denna HMV?

Vi (min brorsa) kommer antagligen bo vid Kings Cross.
Och sen ska vi planka in p� Wimbledon ;)
reveal
quote:
Originally posted by Kongo_kim
Var ligger denna HMV?

Vi (min brorsa) kommer antagligen bo vid Kings Cross.
Och sen ska vi planka in p� Wimbledon ;)

tv� ligger p� Oxford Street iaf

jag har varit p� Wimbledon en g�ng, k�ade svinl�nge, man fick st�lla sig vid 6 p� morgonen f�r att kunna komma in :eek:
mindshooter
en HMV ligger iaf vid Picadelli Circus :)
zamson
dom ligger �verallt :D

haha

virgin megastore vid picadilly var r�tt sk�n f�r tv� �r sen...

g� p� the gallery turnmills.. fett bra drag s�g armin och tall paul f�rra �ret d�r.. om du har tur spelar n�n bra dj! tror judge jules ska lira n�sta vecka.

www.turnmills.co.uk

:)
Kongo_kim
Jag �r tillbaks nu

Bodde i n�got ghetto King�s Cross Saint Pancras

S�g HMV p� Oxford Street men k�pte inget.
Annars s�g man allt som var v�rt och se i London

London Eye - herregud vilken utsikt
mindshooter
quote:
Originally posted by Kongo_kim
Annars s�g man allt som var v�rt och se i London

Inkluderade det Cyberdogs feeeta butik ;) eller var det n�got du inte prioriterade? :)
Kongo_kim
quote:
Originally posted by mindshooter
Inkluderade det Cyberdogs feeeta butik ;) eller var det n�got du inte prioriterade? :)

n��.
jag mena Big ben och s�nt
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE

Privacy Statement