|
Paul Van Dyk till Stockholm?
|
View this Thread in Original format
| Dj P.A! |
| Läste på Paul Van Dyks hemsida att han skall spela i Stockholm på Big Bang den 23/9. Kan detta verkligen vara sant? Helt underbart!! om någon har mer info så hör av er.!! http://www.paulvandyk.com |
|
|
| reveal |
det kan nog vara sant om det står på hans hemsida ;)
vi får hoppas! |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Är inte big bang den där kryssningen för folk i branchen vi snackat om tidigare... ? |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Är inte big bang den där kryssningen för folk i branchen vi snackat om tidigare... ? |
vågar man hoppas på en kryssning i hederlig anda? eller är detta nåt specialskit som man inte kan åka på? |
|
|
| mindshooter |
| mm det var den vi pratade om förut som förra året hade gästats av E-type och DJ Alligator projekt.... Om PvD kommer så är jag där iaf :D |
|
|
| Glorie |
| stefan har rätt såvitt ja vet... PVD= enbart för folk i branschen :( |
|
|
|
|