return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
My new set
View this Thread in Original format
yahel222
טוב אני כרגע מעלה לכם את הסט החדש שלי מלפני מספר ימים
טראקליסט אני יוסיף אחרי זה
בבקשה להוריד ולתת תגובות
אבל זה חשוב תורידו !!!!

תודה

הסט אצל חן...
arik
איך הוא נקרא?
TOKYO000?
yahel222
נכון
אני עכשיו מעלה את זה זה נורא לאט משום מה.....
עבר רק 43 אחוז

אבל תורידו מה שיש
גם ככה ההתחלה פשוט פצצתית חייבים להודות
Sniper
ממ טראקליסט
?
yahel222
לאור הביקוש (??)

1.three kings - tokyo (russenmafia remix)
2.armani & ghost - airport (essential dj team remix)
3.drax & scott mac - angel (katana remix)
4.marco v - echoes (vision mix)
5.tomcraft - lonliness (benny b remix)
6.benny b - satisfaction (steve murano remix)
7.dj mike cruz - noha's organ remix (friscia & lamboy anthem mix)
8.digitalic g - fiesta 2003 (original remix)
9.fiocco - afflito 2003
10.igor s - boomerang (igor s remix)
11.saltwater - the legacy (alphazone remix)
12.push - the legacy (svenson & gielen remix)
השאר תזהו לבד אין לי כוח לכתוב
arik
אני יגיד לך את האמת אחי!!!

המיקסוס לא משהו
הרבה דבלים ושבירות אנרגיה!!


הטרקים לא רעים למרות שיש טיפה עירבוב בסיגנונות


אני יגיד לך בגדול
וקח את זה ברצינות

אם היית שם את זה בכל מסיבה רגילה של טראנסים
אז אנשים היו משתגעים ונהנים
וזה היה מפוצץ

אבל מנקודת המבט שלי ואני מניח של כל אלה פה שיודעים מה זה סט ממש מיקצועי
אז יש לך עוד מה להתאמן



שלא תבין לא נכון הסט לא רע
פשוט שלפי הטעם שלי אני הייתי משנה את הטרקים

והמיקסוס כל אחד בקצב שלו
יש לך מה להשתפר תקשיב להרבה סטים של ארמין
למרות שמי אני שישפוט את המיקסוס אני לא משהו בעצמי


אבל ביקשת דעה אמיתית אחי!
yahel222
quote:
Originally posted by arik
אני יגיד לך את האמת אחי!!!

המיקסוס לא משהו
הרבה דבלים ושבירות אנרגיה!!


הטרקים לא רעים למרות שיש טיפה עירבוב בסיגנונות


אני יגיד לך בגדול
וקח את זה ברצינות

אם היית שם את זה בכל מסיבה רגילה של טראנסים
אז אנשים היו משתגעים ונהנים
וזה היה מפוצץ

אבל מנקודת המבט שלי ואני מניח של כל אלה פה שיודעים מה זה סט ממש מיקצועי
אז יש לך עוד מה להתאמן



שלא תבין לא נכון הסט לא רע
פשוט שלפי הטעם שלי אני הייתי משנה את הטרקים

והמיקסוס כל אחד בקצב שלו
יש לך מה להשתפר תקשיב להרבה סטים של ארמין
למרות שמי אני שישפוט את המיקסוס אני לא משהו בעצמי


אבל ביקשת דעה אמיתית אחי!


חופשי אני לא מתיימר וגם זה סתם באטומיקס אין לי ציוד או משהו
וגם אם היה לי כסף לא הייתי מבזבז אותו על ציוד....
זה סתם בשביל הכיף אני עושה

וחוץ מזה גם אם הייתי רציני בעניין לא הייתי מגיע לרמה של ארמין
ויש אנשים שמנגנים ברדיו בי יו כמעט כל ערב וגם בדיסקוטקים
שתאמין לי מאחד ששומע הרבה כאלה.....הסט לא נופל מסטים שלהם

ובקשר לטראקים כל אחד והטעם שלו

אגב עד לאן הורדת כי אני לא יודע כמה עבר
skelz
אני אישית מציע לך לפרוש מאטומיקס
תעבור ל Native Instuments Traktor 2
או PC DJ

כי אטומיקס לא עושה Pitch
היא עושה פעולה של Tempo
וזה פשוט חותך את הביטים
וזה מאוד הורס :(

קח את זה בתור תגובה בונה אחי
arik
quote:
Originally posted by yahel222
חופשי אני לא מתיימר וגם זה סתם באטומיקס אין לי ציוד או משהו
וגם אם היה לי כסף לא הייתי מבזבז אותו על ציוד....
זה סתם בשביל הכיף אני עושה

וחוץ מזה גם אם הייתי רציני בעניין לא הייתי מגיע לרמה של ארמין
ויש אנשים שמנגנים ברדיו בי יו כמעט כל ערב וגם בדיסקוטקים
שתאמין לי מאחד ששומע הרבה כאלה.....הסט לא נופל מסטים שלהם

ובקשר לטראקים כל אחד והטעם שלו

אגב עד לאן הורדת כי אני לא יודע כמה עבר

בזה אין ויכוח אחי
:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement