return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Horses Gone Wild..
View this Thread in Original format
ADiSH
הקדמה: יש לנו שלוש סוסים בבית, זכר נקבה ואני..:p

, אוקי אז היום אבא שלי ואח שלי רכבו על הסוסים
פתאום! (הופתעתם?), הסוס של אבא שלי סטה לכיוון שלי ופגע בי והעיף אותי:wtf:

אבל יש צד חיובי..
צילמתי את זה!
ADiSH Getting Hit By An Horse

הבן זונה הזה, איך כואב לי הגב עכשיו:whip:

ד"א התיפוף שם (אני..) זה בגלל שנכבתה לי המצלמה וזה מה שהיה אחרי..
KrazyDJs
ur ing crazy
:nervous:
ADiSH
its not my fault:nervous:
Shahar
אחי השרת שם זז כמו הביצה הימנית שלי בריצת 2000
תעלה אל חן
ADiSH
טוף
arik
האאאא:)

בדרך לגיקאסס
Sniper
איך אני פותח ת'קובץ הזה
????
?

????.

..
...
?????

?.
?

?.
?
ADiSH
בדרך כלל אני לוחץ עליו פעמים
יש שם גם
divx
אבל איכות פחות טובה
AnthemFreak
אחי אתה שרוט לגמרי..
וחוץ מזה.. אתה לא אמור למות אם סוס מתנגש בך ככה?. טוב לא למות אבל להפצע או משהו
ADiSH
דבר ראשון זה לא אשמתי.. הסוס פתאום שינה מסלול..
ונפצעתי, לא קשה אבל כואב לי הגב
like a mother ******..
והיה לי מזל שאחרי שהוא פגע בי הוא המשיך הצידה (500 קילו עם פלדה על הרגליים..)

HyPeRSoNiC
אחי אני לא מצליח להוריד
ADiSH
תנסה את זה
divx

יש את זה גם בשרת של חן
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement