|
Horses Gone Wild..
|
View this Thread in Original format
| ADiSH |
הקדמה: יש לנו שלוש סוסים בבית, זכר נקבה ואני..:p
, אוקי אז היום אבא שלי ואח שלי רכבו על הסוסים
פתאום! (הופתעתם?), הסוס של אבא שלי סטה לכיוון שלי ופגע בי והעיף אותי:wtf:
אבל יש צד חיובי..
צילמתי את זה!
ADiSH Getting Hit By An Horse
הבן זונה הזה, איך כואב לי הגב עכשיו:whip:
ד"א התיפוף שם (אני..) זה בגלל שנכבתה לי המצלמה וזה מה שהיה אחרי.. |
|
|
| KrazyDJs |
ur ing crazy
:nervous: |
|
|
| ADiSH |
| its not my fault:nervous: |
|
|
| Shahar |
אחי השרת שם זז כמו הביצה הימנית שלי בריצת 2000
תעלה אל חן |
|
|
| arik |
האאאא:)
בדרך לגיקאסס |
|
|
| Sniper |
איך אני פותח ת'קובץ הזה
????
?
????.
..
...
?????
?.
?
?.
? |
|
|
| ADiSH |
בדרך כלל אני לוחץ עליו פעמים
יש שם גם
divx
אבל איכות פחות טובה |
|
|
| AnthemFreak |
אחי אתה שרוט לגמרי..
וחוץ מזה.. אתה לא אמור למות אם סוס מתנגש בך ככה?. טוב לא למות אבל להפצע או משהו |
|
|
| ADiSH |
דבר ראשון זה לא אשמתי.. הסוס פתאום שינה מסלול..
ונפצעתי, לא קשה אבל כואב לי הגב
like a mother ******..
והיה לי מזל שאחרי שהוא פגע בי הוא המשיך הצידה (500 קילו עם פלדה על הרגליים..) |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| אחי אני לא מצליח להוריד |
|
|
| ADiSH |
תנסה את זה
divx
יש את זה גם בשרת של חן |
|
|
|
|