|
Nieuwe tracks
|
View this Thread in Original format
| Pumaz |
Hello allemaal
Brasil is ondertussen een stapje verder en moet juist nog worden gekeurd of whatever door dance-industries...
Wie mijn 'stel jezelf voor' post gelezen heeft weet dat ik eigenlijk meer remix dan zelf trax componeren (de bedoeling hiervan was begonnen om exclusieve mixes te hebben voor in mijn dj-sets) en ik ben nu op gevaarlijk terrein aant stappen, ik ben een paar dagen bezig 'Children' van Robert Miles te remixen en ook 'Rhythm is a dancer' van Snap. Wie de eerste versie van Brasil heeft gedownload (en jullie waren maar met twee:mad: ) weet dat mijn Pumaz producties vrij diep en een beetje progressief zijn, dus verwacht maar betere remixen van deze twee tracks die een tijdje geleden zogezegd nieuw leven in geblazen was.
greetz Philip |
|
|
| tor8024 |
can't wait!
komen die remixen ook op dance-industries? |
|
|
| Tiger777 |
jaa, ik was één van die 2 :)
Ik vind het stom da ge gewoon eerst moet geregistreerd zijn bij dance industries... da's hoogstwaarschijnlijk de reden waarom bijna niemand het gedownload heeft... |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Ik vind het stom da ge gewoon eerst moet geregistreerd zijn bij dance industries... da's hoogstwaarschijnlijk de reden waarom bijna niemand het gedownload heeft... |
Of dat de bevestigingsemail maar niet doorkomt na registratie, waardoor ge niet kunt activeren en dus ook niets kunt downloaden, zoals dat bij mij het geval is :( |
|
|
| Pumaz |
| Heeft er iemand btw een zuivere piano .wav? de mijne zijn allemaal te kort ik heb eentje nodig met een beetje sustain op... |
|
|
| tor8024 |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Heeft er iemand btw een zuivere piano .wav? de mijne zijn allemaal te kort ik heb eentje nodig met een beetje sustain op... |
i'll see what i can do.. ;) |
|
|
|
|