return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
Dj Black Dragon @ Ets-global Radio 24/6/2003
View this Thread in Original format
Black-Dragon
שלום אנשים!
מחר ב22:00 בלילה..
משדרים את הסט שלי ממסיבת יומולדת בשבוע שעבר בוילה של חבר..
משהו ענק :)


DJ BLACK DRAGON @ ETS GLOBAL RADIO 24.6.03

Tracklist:
01.Armin Van Buuren - Precious (Original Mix)
02.Mind One Feat. Reina - Star For Me (Vocal Mix)
03.Subola - So Pure (Ferry Corsten Remix)
04.Trancenight - Anthem 2003 (Dave 202 & Phill Green Remix)
05.Dj Cor Fijneman - The Red Bridge (Eyal Barkan & A Force Remix)
06.In - Muzika (Katana Remix)
07.Planisphere - Totem (Original Mix)
08.Robert Gitelman - Things 2 Say (Original Mix)
09.Graham Fee - Forever (John Askew Remix)
10.Airbase - Runaway (Original Mix)
11.Xetro Ft. Rinat P. - Losing my mind (Vocal mix) חברנו מהפורום!!
12.Aalto - Rush (Super 8 Remix)

הסט ישודר ב
ETS GLOBAL RADIO

יש חיבור של 128 שהוא
128 kbps

ויש חיבור של 160 שהוא
160 kbps


להזכירכם: הרדיו משדר כל הופעה חיה של תקליטנים
מהקונצרט של טיאסטו בלייב...
ומידי חמישי את

ASoT של ארמין ואן בוורן
בלייב..

תהנו.
Sniper
אני ישתדל לשמוע אח שלי

-Edit-
בעצם אני לא יהיה פה ביכלל
יש לי טקס סיום מחר
Vortex_SA
גרר לא ככה רושמיםםםםם!!! חחח
החלפתי שם, אז השם המלא של הטראק עכשיו הוא

Xetro Ft. Rinat P. - Losing my mind (Vocal mix)

(יש גם דאב...)

אז תשנה בבקשה ממך...
ומעניין אותי מאוד לשמוע את המיקסוס שלך אל זה ומחוץ לזה...
Shahar
חחחח הקלטת תסט ושלחת להם!?
Hell_Copter
סורי לא יכול לשמוע...
יש לי מחר את הנשף... :)
Black-Dragon
quote:
Originally posted by Shahar
חחחח הקלטת תסט ושלחת להם!?



את האמת זה היה יותר מסובך מזה
לציוד במסיבה היה מחובר גם מחשב
אז מה שהיה זה ששידרתי לאחראי על הרדיו שם בלייב והוא הקליט אותו
והיום הוא שלח לי הודעה שהוא שם אותו מחר
ולצערי אני אהיה בצבא..
אני חוזר חמשוש..
בכל אופן מי שישמע..תשאירו תגובות
תודה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement