return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
Even voorstellen... (pg. 2)
View this Thread in Original format
Robvef
Hey Haze, dit is zeker een goede mix. Heb genoten ervan.
Kan hem aan iedereen aanraden

Greetz

P.S. en natuurlijk graag de playlist :D :D :D
-=WVG=-
Enjoy Kerel :)
Haze
Ik moest weer even door de platenbakken heen bladeren maar hier is de playlist van de mix :)

Dj Haze_HouseclassicsMix-1989-1994_[full mix].mp3

Powerhouse - powerhouse
Phuture - we are the phuture
Time zone - praise god
Trancemission - no more mind games
Carl Cox - i want you for ever
N-joi - malfuction
Outlander - vamp
Prodigy - charlie
Channel X - rave the rhythm
Angel ice - je n'aime que toi
Frequency - kiss the sky
Insider - destiny
Edge #1 - componded
Low atomic style - atomic playboy
Techno grooves - techno slam
Joey Beltram - my sound
Second phase - mentasm
N-joi - mindflux
The bouncer - kicks like a mule
Urban hype - trip to trumpton
NRG - never lost his hardcore
Moka - poisen blood
Ravesignal - its all in the mind
White label - humanoid
Nico - the scream
Two pieces - magic bells
Messiah - there is no law

Gemixed door Dj Haze.
Robvef
Thanx man.
Dj Lex
Haha ken geen van die nummers in die set LOL
Robvef
quote:
Originally posted by Dj Lex
Haha ken geen van die nummers in die set LOL


Is ook een beetje van voor jou tijd :D :D :D
Dj Lex
quote:
Originally posted by Robvef


Is ook een beetje van voor jou tijd :D :D :D


Ja welke jaren was dit zo'n beetje
Robvef
Zo rond 1990

Volgens mij wat Haze zei: 1988 - 1993

Ik heb het net niet in de clubs meegemaakt. En daar baal ik toch wel een beetje van.
Dj Lex
quote:
Originally posted by Robvef
Zo rond 1990

Volgens mij wat Haze zei: 1988 - 1993

Ik heb het net niet in de clubs meegemaakt. En daar baal ik toch wel een beetje van.


jaja toen was ik dus tussen 4 en 8 ofzo. nee dat weet ik dus niet
Robvef
quote:
Originally posted by Dj Lex


jaja toen was ik dus tussen 4 en 8 ofzo. nee dat weet ik dus niet


Dan kun je nu gaan luisteren wat jij (en ik in iets mindere mate) in die tijd hebben gemist. ;)

Dj Lex
quote:
Originally posted by Robvef


Dan kun je nu gaan luisteren wat jij (en ik in iets mindere mate) in die tijd hebben gemist. ;)


ja das waar, maar moet ik alles weer gaan d/l en misschien vindt ik het helemaal nix, zonde van me tijd
Robvef
quote:
Originally posted by Dj Lex


ja das waar, maar moet ik alles weer gaan d/l en misschien vindt ik het helemaal nix, zonde van me tijd


Je kan het eerste gedeelte d/l, die luisteren en als het je interesse heeft gewekt, kun je de andere delen d/l. Ze zijn ca. 20,5 Mb per stuk
5 in totaal
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement