|
Even voorstellen... (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Robvef |
Hey Haze, dit is zeker een goede mix. Heb genoten ervan.
Kan hem aan iedereen aanraden
Greetz
P.S. en natuurlijk graag de playlist :D :D :D |
|
|
| Haze |
Ik moest weer even door de platenbakken heen bladeren maar hier is de playlist van de mix :)
Dj Haze_HouseclassicsMix-1989-1994_[full mix].mp3
Powerhouse - powerhouse
Phuture - we are the phuture
Time zone - praise god
Trancemission - no more mind games
Carl Cox - i want you for ever
N-joi - malfuction
Outlander - vamp
Prodigy - charlie
Channel X - rave the rhythm
Angel ice - je n'aime que toi
Frequency - kiss the sky
Insider - destiny
Edge #1 - componded
Low atomic style - atomic playboy
Techno grooves - techno slam
Joey Beltram - my sound
Second phase - mentasm
N-joi - mindflux
The bouncer - kicks like a mule
Urban hype - trip to trumpton
NRG - never lost his hardcore
Moka - poisen blood
Ravesignal - its all in the mind
White label - humanoid
Nico - the scream
Two pieces - magic bells
Messiah - there is no law
Gemixed door Dj Haze. |
|
|
| Dj Lex |
| Haha ken geen van die nummers in die set LOL |
|
|
| Robvef |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Haha ken geen van die nummers in die set LOL |
Is ook een beetje van voor jou tijd :D :D :D |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Robvef
Is ook een beetje van voor jou tijd :D :D :D |
Ja welke jaren was dit zo'n beetje |
|
|
| Robvef |
Zo rond 1990
Volgens mij wat Haze zei: 1988 - 1993
Ik heb het net niet in de clubs meegemaakt. En daar baal ik toch wel een beetje van. |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Robvef
Zo rond 1990
Volgens mij wat Haze zei: 1988 - 1993
Ik heb het net niet in de clubs meegemaakt. En daar baal ik toch wel een beetje van. |
jaja toen was ik dus tussen 4 en 8 ofzo. nee dat weet ik dus niet |
|
|
| Robvef |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
jaja toen was ik dus tussen 4 en 8 ofzo. nee dat weet ik dus niet |
Dan kun je nu gaan luisteren wat jij (en ik in iets mindere mate) in die tijd hebben gemist. ;) |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Robvef
Dan kun je nu gaan luisteren wat jij (en ik in iets mindere mate) in die tijd hebben gemist. ;) |
ja das waar, maar moet ik alles weer gaan d/l en misschien vindt ik het helemaal nix, zonde van me tijd |
|
|
| Robvef |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
ja das waar, maar moet ik alles weer gaan d/l en misschien vindt ik het helemaal nix, zonde van me tijd |
Je kan het eerste gedeelte d/l, die luisteren en als het je interesse heeft gewekt, kun je de andere delen d/l. Ze zijn ca. 20,5 Mb per stuk
5 in totaal |
|
|
|
|