return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
~~~~~~~~MP3Pro --> nieuwe compressietechniek~~~~~~~~ (pg. 2)
View this Thread in Original format
Dj Lex
ja leuk, maar dat is wel een hoop werk zeg als ik alles moet om gaan zetten, maar wel kewl bedacht
Robvef
Ik ga even testen of ze ook op Winamp werken.
Maar ik zal waarschijnlijk toch wel de nieuwe mp3's die ik rip op dat nieuwe formaat doen.

Het staat nog wel in de kinderschoenen, maar ik denk dat tegen het einde van het jaar, deze compressietechniek ver ingeburgerd zal zijn.
Dj Lex
quote:
Originally posted by Robvef
Ik ga even testen of ze ook op Winamp werken.
Maar ik zal waarschijnlijk toch wel de nieuwe mp3's die ik rip op dat nieuwe formaat doen.

Het staat nog wel in de kinderschoenen, maar ik denk dat tegen het einde van het jaar, deze compressietechniek ver ingeburgerd zal zijn.


ja idd dat wordt het gewoon. Echt leuk. Live sets worden opeens ook een stuk kleiner dan zeg
moogwai
Ik heb MP3pro ook getest.. en de 64k bitrate is duidelijk erop vooruitgegaan.. het is geen CD-kwaliteit.. maar begint er wel op te lijken. DJ Quicksilver - Ameno (Video Mix - wav = 35MB) is maar 1,6 MB in deze bitrate :)

Jammer dat de demo alleen in 64k kan encoden.. ik zou graag de hogere bitrates eens willen checken :(
Sandman
Yep, ik heb der ook opver gelezen... Bij http://www.mp3infopoint.com lees je der wel veel over..

Eerst maar even afwachten totdat winamp het gaat ondersteunen en de mp3-sites... dan is mp3 verleden tijd en is mp3-pro het

Sandman
Origin X
Ik vindt de kwaliteit beduidend minder dan het originele nummer in bijvoorbeeld 128kb, oftewel het ZUIGT !!! Je hoeft nog niet eens goed te luisteren om het kwaliteits verschil te horen. velen zullen mij nu een zeikerd noemen, maar het is gewoon een feit.
Dj Lex
haha je bent tot nu toe wel de enige ja. ik heb het nog niet getest om eerlijk te zijn
AFTERNATIVE
:confused: Ik heb het ook geprobeerd , met innocente ,en de kwaliteit is echt bagger van de nieuwe mp3,ik ben het dus helemaal met Origin X eens :confused:
Dj Lex
quote:
Originally posted by AFTERNATIVE
:confused: Ik heb het ook geprobeerd , met innocente ,en de kwaliteit is echt bagger van de nieuwe mp3,ik ben het dus helemaal met Origin X eens :confused:


hehe er zijn dus voor en tegen standers. Kijken of het dan wel echt zover komt dat over een jaar alles met deze techniek gecomprimeerd is
Henkie_henk
ER zijn al langer ook andere mp3 technieken maar aangezien deze van de makers is van mp3?? toch??...


Dat is dus ook een muziekbestand gebeure:

http://www.vorbis.com/

Boss
Eej, vette sig man! :)
Dj Lex
haha ja ik zie ook dat je hem iets kleiner hebt gemaakt. Ziet er in ieder geval stukken beter uit.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement