|
Brasil (Versie 2) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Tiger777 |
yeay for mike! :)
wa ge daar zegt over totaal ni bij elkaar passen, valt het dan niemand op dat te vocal in een andere maat is dan de muziek? |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Tiger777
valt het dan niemand op dat te vocal in een andere maat is dan de muziek? |
Lol, da is exact wa dak bedoelde |
|
|
| tor8024 |
| zalig nummer! percussie is veel beter, en die pads zijn echt wel fantastisch! misschien moet je hem wel naar banshee workx zenden.. wat mastering en het is vinyl-waardig voor mij! |
|
|
| Pumaz |
Wauw, vind je dat echt? Me very happy!!!!
Ik was eigenlijk van plan om hem naar banshee te sturen, en nu met dees commentaar zeker...
Naart schijnt (interview met Fly in de Move-X) willen ze jong belgisch talent promoten... |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Naart schijnt (interview met Fly in de Move-X) willen ze jong belgisch talent promoten... |
Dan moeten tor8024 en Lightworks misschien hun kans daar ook eens wagen. |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Ooh ja, 3 BeTAs op de nieuwe bonzai, dan lekker in de hollanders hun neus wrijven:toothless |
|
|
| CygnusX |
Ooh ja, 3 BeTAs op de nieuwe bonzai, dan lekker in de hollanders hun neus wrijven:toothless |
Hehe, goed idee :D |
|
|
| Pumaz |
Er kan nog aan gewerkt worden |
Is nu gebeurd zie, ni veel zene, playlist van geluiden helemaal opnieuw gedaan alleen, maar ik vind hem al veel beter eigenlijk... |
|
|
| tor8024 |
wil ik wel doen, maar ik denk niet dat mijn nummers in hun stijl liggen.. 'brasil' bijvoorbeeld wel! |
|
|
| Pumaz |
| Dacht ik ook wel, maar ik was te beleefd om het te zeggen, je weet nooit hoe de mensen da oppakken... |
|
|
| tor8024 |
Dacht ik ook wel, maar ik was te beleefd om het te zeggen, je weet nooit hoe de mensen da oppakken... |
heh, ik heb altijd liever dat de mensen eerlijk zijn.. zeg dus altijd wat je denkt tegen me! :) |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by tor8024
heh, ik heb altijd liever dat de mensen eerlijk zijn.. zeg dus altijd wat je denkt tegen me! :) |
Ok, ik HAAT U meer dan je uzelf kan inbeelden :p :D |
|
|
|
|