return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 
Ik zal er efkes niet (veel) meer zijn
View this Thread in Original format
Belgian Bonzai
RIP mijn PC
'k Heb het erover gehad met mijn ouders en ze zien pas een nieuwe zitten tegen september. 'k Ga dan wel zagen voor een laptop.

*sigh* en mijn draagbare mp3-jukebox is er ook aan van vorige week; 't wordt een vrij trance-loze vakantie :(
Pumaz
Wij leven met u mee :)
CygnusX
Dat is een tegenvaller :(
Is het nog te maken of is ie klaar voor het stort?
Tiger777
miss kunt ge hem inderdaag wel make, vertel is, wa scheelt deraan?
Belgian Bonzai
quote:
Originally posted by Tiger777
miss kunt ge hem inderdaag wel make, vertel is, wa scheelt deraan?

Zit nu dus efkes bij mijn zus.

Ge duwt op 't knoppeken om em aan te steken en ge krijgt de vermelding met de BIOS versie. Dat is't.
Press F2 for setup screen; ik duw F2, hij zegt entering setup en dan kunt ge daar uren op zitten turen en het blijft maar duren.
CygnusX
Hmmm, TatanaGirl had dat 2 weken geleden ook aan de hand, de computer bleef maar zoeken op de harde schijf en startte niet op. Ge kon wel in de bios, maar dat was het dan ook. Ze heeft nu een nieuw harde schijf en alles is terug in orde.

Probeer het batterijtje van je moederbord er eens uit te halen. Dat ziet eruit gelijk een plat en zilver 5fr-stuk. 2 minuten eruit laten en dan terugsteken. Uwe bios is dan gereset naar beginwaarden. Als hij dan nog altijd hetzelfde doet, dan hebt ge waarschijnlijk (serieuze) hardwareschade.
Tiger777
ik ging juist hetzelfde zeggen... normaal gezien, reset da volledig de bios en werkt alles terug... indien niet, is der schade aan uuwe rom...
TatanaGirl
zoals cygnusx al gezegd heeft, heb ik net hetzelfde meegemaakt. Ik ben daardoor AL mijn tranceliedjes verloren. :nervous: Dat was een groot verlies. Nu heb ik een nieuwe harde schijf en loopt alles terug normaal. Ik weet wat je doormaakt nu. Ik hoop dat het rap gemaakt word.

groetjes

TatanaGirl
Tiger777
he, ik heb da ene keer in de 2 maand voor... daarom zet ik al mijn trance liekes op cd :)
Belgian Bonzai
MEGAbedankt voor de tip, mannen! 't Is al beter, heb kunnen opstarten in DOS-modus vanaf een opstartdiskette en uit dir c: blijkt... mijn windows map is foetsie :crazy:
Mijn mp3'kes staan er nog schoon op :D
Windows installeren op een half gevulde schijf, dat lukt wel zeker?
Vanavond eens proberen. Wish me luck, guys!

Tiger777
Go get them :p
Gladius
*cross fingers*

brrrr, kmag der ni aan denke om al menne muziek kwijt te zijn...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement