|
05/07/2003 -- Scott Bond @ Club XL (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Donna |
Moet r nog gepre-ed worden of wat?:D
Wel 1 ding,later dan 22:15 gaak hier nie weg!:) |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
oorspronkelijke plan voor zaterdagavond is nl. net vandaag de plee in vertrokken ..... plus dat ik nog 2 appels te schillen heb met SB |
je wilde de hele zaterdagavond poepen? |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
en nou we toch bezig zijn met 'hoe zit het daar met..' vraag ik af hoe het met kleding zitten. kom je met t-shirt aan binnen of moet je perse blousje hebben of....
en ja er bestaat een mogelijkheid dat ik ook van de party ben :D oorspronkelijke plan voor zaterdagavond is nl. net vandaag de plee in vertrokken ..... plus dat ik nog 2 appels te schillen heb met SB |
de selectering van de XL portiers is vrij streng..
Zorg gewoon dat je er party dressed uit ziet,maar wel verzorgt en netjes.
Ga niet dapper lopen doen voor de ingang,ook geen kraagjes omhoog;)
Ow,mocht je drugs meenemen,zorg dat je die goed verstopt |
|
|
| Three 'O Three |
| quote: | Originally posted by Donna
Moet r nog gepre-ed worden of wat?:D
Wel 1 ding,later dan 22:15 gaak hier nie weg!:) |
bij jou schaften anders? |
|
|
| Donna |
Ben druk bezig wat speeees te maken voor that,als t me lukt hoor jullie t asap  |
|
|
| kolkiewolkie |
ik kom niet trouwens
... net even de afschriften van de laatste 4 maanden bekeken.... zegt genoeg volgens mij :( |
|
|
| Donna |
| Lieve schat,zoiets DOE je gewoon niet vlak voor t weekend;) |
|
|
| TranceFool |
| Ik heb besloten om niet te gaan. Zie er namelijk niet echt als 21 uit en 2 vrienden van mij ook niet, heb geen zin om helemaal naar Amsterdam te rijden voor piet snot. Jammer, want het leek me erg leuk. Voor de mensen die gaan, veel plezier! |
|
|
| Donna |
Ok heren van de organisatie,schaften @ my place would be KOEL!

Nog suggesties?
Space for a spacey afterburn aswell;) |
|
|
| Three 'O Three |
| quote: | Originally posted by Donna
Ok heren van de organisatie,schaften @ my place would be KOEL!

Nog suggesties?
Space for a spacey afterburn aswell;) |
PANIEK PANIEK!!! Eten gaat niet door, we kunnen pas laat in A'dam (*edit*) zijn... :nervous:
| quote: | Originally posted by TranceFool
piet snot |
Snot Bond?? :clown:
Nou ik begin al helemaal zin te krijgen! :D Scott Bond is toch wel een favorietje van me :cool: |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Three 'O Three
PANIEK PANIEK!!! Eten gaat niet door, we kunnen pas laat in A'dam (*edit*) zijn... :nervous:
|
Hmmm ja jammer! Maar zeker dat het weer een top avond word!! XL, dan weet je het wel! :tongue2
| quote: |
Snot Bond?? :clown:
|
:D
En Remco, jammer dat je niet komt! Maar wel een verstandige beslissing! :cool:
tomorrow Candescooooooooow :crazy: |
|
|
| tijs08 |
CHECK!!
Top 10 van Scott Bond!
1. 3rd Earth Marco V Remix
2. Ronski - Iris
3. Octagon - Waterfall :crazy: :crazy:
4. Matt Darey - Gamemaster 2003
5. Agneli & Nelson - Nothing
6. Matt Hardwick vs Smith & Pledger - Day 1
7. Robert Gitleman - Things To Say
8. Clocks - Marco V Bootleg Mix
9. Plastic Boy - Live Another Life
10. Darren Tate - No Other Love
heb die waterfall net gehoord en Jezus, wat een tune!! :eyespop:
dit word me gaaf :crazy: :tongue2 |
|
|
|
|