|
NetMD - help if you can
|
View this Thread in Original format
| skelz |
אוקי.. יש לי NetMD
מיני דיסק שמתחבר אליו יו אס בי ודרכו מעבירים שירים
הקלטתי משהו מהרדיו ואני רוצה להוריד מה MD
למחשב
והוא לא נותן לי
יש למישהו רעיונות, הצעות, וכו ? |
|
|
| AnthemFreak |
| quote: | Originally posted by skelz
אוקי.. יש לי NetMD
מיני דיסק שמתחבר אליו יו אס בי ודרכו מעבירים שירים
הקלטתי משהו מהרדיו ואני רוצה להוריד מה MD
למחשב
והוא לא נותן לי
יש למישהו רעיונות, הצעות, וכו ? |
לי יש רעיון..
אל תחבר דרך היו אס בי
תחבר דרך המיקרופון של המחשב
ודרך האוזניות של המינידיסק.. או דרך הליין אין או משהו
ואז תשתמש בתוכנה כמו סאונד פורג' 6 או משהו ותוכל להקליט
גאון או מה?:D |
|
|
| skelz |
הממ.. ידעתי על הקומבינה הזאת, קומבינה פצצתית
אבל אין לי כוח להתחיל לחבר חוטים ובאלגנים
חחחחחחחחחחחחחחחחח
חוצמזה.. ה MD
חייב לתמוך בזה..
אז למה לא לנצל את זה
השאלה היא איך?
בכל מקרה שלחתי אי מייל לסוני
אם הם לא יחזירו תשובה אני ישלח עוד 37498764
:) |
|
|
| NyKoN |
בפשטות.... אתה לא יכול להעביר מהמינידיסק למחשב
:D |
|
|
| Flotser |
אין מצב להעביר דרך האיואסבי ככה זה אחי
תחבר קבל כמו ששירן
(athemfreak)
אמר פעם אנשים עבדו עם המינידיסקים רק ככה
אנשים חתומים על עצמומה ענקית שמבקשת מסוני להרשות להעלות דרך היואסבי,
אבל עדיין זה אותו קקי:)
כמעט וקניתי גם מינידיסק
ואני עדיין מאוד רוצה
רק בדיוק כשאבא של חבר שלי נסע לארה"ב נכנס דגם חדש והמחירים קפצו והוא לא מצא לי מחיר נורמלי.. |
|
|
| skelz |
בואנה
סוני פארשיםםםםםםם
אני יציף אותם באי מיילים עכשיו
איזה חברה מטומטמת
עכשיו כל מה שאני יקליט אני לא יוכל להעביר?
מזה החרטא הזה
כמו שאמרת
אנשים חתומים על עצמומה ענקית שמבקשת מסוני להרשות להעלות דרך היואסבי,
אבל עדיין זה אותו קקי
אין דרך להוריד בלי שסוני תרשה? |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by skelz
אין דרך להוריד בלי שסוני תרשה? |
חחחח
בוא נגיד שאם אתה מבין באלקטרוניקה ואתה יכול לסדר איזה מערכת הפעלה חדשה למינידיסק עם האופציה הזאת אז אתה יכול, כן
חחחחחחחח |
|
|
| skelz |
הלוואי
תלא יודע איך אני מרגיש עכשיו
בא לי לשבור אותווווווו
כאילו.. הוא לא כזה שווה בשבילי עכשיו
סתם עוד זבל :\ |
|
|
| Sniper |
איזה מעצבן זה שלהוריד למיני ת'יכול
ולהעלות לא
זה ממש מעצבן
בכל אופן יש לי מיני דיסק כבר איזה שנתיים ככה
והישתמשתי בו אולי 4 פעמים
חחח ביזבוז כסף |
|
|
| Dj-2TaLL |
יש לי שאלה: אני יודע שלחבר שלי יש את אחד הדגמים החדשים של זה והוא לא הצליח להקליט...
USBאני כמובן סידרתי לו להקליט דרך ה
הוא סיב אופטי USBהקטע הוא שה
מחשב
USB
ממיר של סוני
סיב אופטי
כניסת סיב אופטי למינידיסק
עכשיו אני לא בטוח אם הכניסה היא גם יציאה של סיב אופטי או שיש חור נוסף שהוא יציאה לסיב אופטי...
אבל בכל מקרה זאת הבעיה שלך, טכנית אתה לא יכול למה אין למינידיסק יציאה לזה בכלל
תקח כבל בננה משני הצדדים, תחבר למיני בליין אווט ולמחשב בליין אין
(השיטה שהוצעה מקודם יותר שכונתית)
וסע
:):):):):)
מקווה שעזרתי |
|
|
|
|