|
Ta-träff/sthlm/lör 5:e Juli ?
|
View this Thread in Original format
| dj_hysterix |
Tjenare allihopa! :)
Som ni kanske vet så kommer Socially Hazardous bjuda på lite cool musik på långholmen den här lördagen. Ta-picknicken blev ju lyckad så vi kanske kan göra ännu en till lyckad träff. Jag undrar hur många som skulle kunna komma och så skulle vi kunna göra en träff som förut.
:)
BE THERE ! :disbelief |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by dj_hysterix
Här är en bild från förra träffen för att visa er att man har skitkul på dom här träffarna :D
|
ser iofs inte nån bild på hur kul ni hade ;) :p
trevligt initiativ. ja e dessvärre 40 mil norr om den kungliga huvudstaden och kan inte ta mig ner pga jobb. ha det så kul iaf ni som drar dit. |
|
|
| robstar |
| Hoppas de blir bra väder!!!!!! |
|
|
| dj_hysterix |
| quote: | Originally posted by Glorie
ser iofs inte nån bild på hur kul ni hade ;) :p
trevligt initiativ. ja e dessvärre 40 mil norr om den kungliga huvudstaden och kan inte ta mig ner pga jobb. ha det så kul iaf ni som drar dit. |
bah..billig passagen-skit:p
här e iaf en länk, den bör funka: Bilden |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by dj_hysterix
bah..billig passagen-skit:p
här e iaf en länk, den bör funka: Bilden |
eller inte... :tongue2
Jag får väl fixa det då.. :p

fin bild BTW! |
|
|
| [nils] |
| haha! :cool: finns det fler bilder från picknicken? |
|
|
| mindshooter |
lol @ mig och stefan som bara slår sig med dom där :p
Kan nog hända att jag kommer ut en sväng på långholmen mot kvällen sådär när dom börjar lira Psy musik...vi brukar elda där :) |
|
|
| SWE_TRANCE |
Mind, på tal om eldning...
Träffade en kille förra helgen som eldade utanför ett uteställe här i Borås. Gick fram å snackade lite löst med snubben, frågade bland annat vart man kunde köpa såna "poi-prylar". Han var inte alls speciellt sugen på att tala om det för mig, fast jag tjatade lite på honom... Är detta nåt "vanligt" beteende att man vill vara lite hemlighetsfull med detta, eller var han bara gay?? :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Mind, på tal om eldning...
Träffade en kille förra helgen som eldade utanför ett uteställe här i Borås. Gick fram å snackade lite löst med snubben, frågade bland annat vart man kunde köpa såna "poi-prylar". Han var inte alls speciellt sugen på att tala om det för mig, fast jag tjatade lite på honom... Är detta nåt "vanligt" beteende att man vill vara lite hemlighetsfull med detta, eller var han bara gay?? :D |
Han måste ju vart lite "gay" då för jag som inte heller är så insatt och har ändå pratat med flera som håller på med detta i samband med träffar med Eldsjäl men då har alltid alla vart super trevliga... och då var dom tom. Stockholmare ;) |
|
|
| dj_hysterix |
yupp..han var gay :p
men tillbax till topicen...vilka är det som kan tänka sig komma ?
:) |
|
|
| Dioxys |
vafan ska ni jämt ordna det här när man är TVUNGEN att åka iväg för?? :sadgreen:
nej, nu går jag inte på det här i ren protest för att ni håller på på detta viset, ni måste ha nån jävla insider som kollar upp när jag absolut inte kan stanna i sthlm :( |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Mind, på tal om eldning...
Träffade en kille förra helgen som eldade utanför ett uteställe här i Borås. Gick fram å snackade lite löst med snubben, frågade bland annat vart man kunde köpa såna "poi-prylar". Han var inte alls speciellt sugen på att tala om det för mig, fast jag tjatade lite på honom... Är detta nåt "vanligt" beteende att man vill vara lite hemlighetsfull med detta, eller var han bara gay?? :D |
Det var en tönt du träffade... Vill du ha prylar så är det bara att höra av dig till mig...Brorsan min och hans tjej bygger både täning och eld-utrustning... Guaranteed quality ;)
Dioxys, dom kommer köra nästan varje lördag hela sommaren tills det blir kallt vad jag förstått...gjorde dom förra året... |
|
|
|
|