return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
אממ .. אני צריך שוב עזרה :)
View this Thread in Original format
Djsamorai
OK ..
אז חבר שלי נתן לי לכמה ימים את הפלטה שלו ..

היא מורכבת מ-
CDJ-100 X2

ו-
BEHRINGER PRO MIXER DX-500


אז יש לי שיטה אחת איך לעשות ביט מיקס ..
רציתי בעיקרון לישאול אותכם איך אתם מבצעים את הביט מיקס שלכם ??
-CosmicFire-
יוצר סימלסס לופ אבל אין ב100אס
אז פשוט מחבר את שני הביטים
ומעבר בקרוספיידר לאט מאד
Djsamorai
תודה רבה !!
יש למישהו עוד איזה עיצה או משהו ?!?
Scorchio
באת לאדם הנכון
אוקיי
דבר ראשון
להוריד את כל האיקולייזר עד למטה

טיפ:
לא ממקססים עם קרוספיידר
פיידרים של ווליום מקנים לך הרבה יותר שליטה

עכשיו
מעלים את הווליום טיפה
לאט לאט אתה מתחיל להעלות את ה
MID
ואחרי זה נותן טיפה
LOW
מעלים את ה
HI
ומחליפים סימולטנית
אחרי זה ממשיכים להעלות את ה
MID
ובאותו זמן מורידים את הבאס מהטראק השני בקצת

מכאן זה כבר קטע של יצירתיות
אני אוהב להחליף את הבאסים בתנועה חדה ככה שירגישו שהמיקס בא ממש משום מקום
או שאפשר רק לעשות את זה לאט ולתת למאזין הרגשה כאילו הוא שומע את אותו טראק ולא מרגיש שעבר בכלל.

כמובן אפשר לתבל בקאטים ואפקטים חמודים למיניהם.
עוד שיטה שעובדת מצוין זה לשים את האקולייזר ככה
LOW: למטה עד הסוף
MID: עוצמה מלאה
HI: רבע עוצמה

מעלים את הווליום לאט לאט
מעלים את ה
LOW
ובאותו זמן מורידים את ה
MID
של הטראק השני
לא ירגישו את זה כי ה
MID
של הטראק שאתה מכניס הוא בעוצמה מלאה
הבאס ימלא את המקום שלו.
ואת ה
HI
להחליף סימולטנית.

זה רק שני דרכים יש לי עוד איזה כמה שיטות שאני משתמש בהם אם אתה מעוניין
צפצף לי באייסיקיו
62587055
Dj-2TaLL
אני מסכים איתך שלא משתמשים בקרוס אבל אני אוהב להכניס בבום את ה
HIGH
של השיר המתנגן HIGHולהוריד את ה
ואז אני מכניס את השאר בזמן שאני מוציא את השאר בהתאם...

מבולגן קצת אבל יוצא בן זונה
Scorchio
לא רעיון ממש טוב להחליף את ה
HI
במכה אחת כי זה תדרים גבוהים מידי ששמים לב למעבר שלהם
עדיף להחליק אותם ואת הנמוכים יותר אפשר להעביר במהירות.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement