return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
פועל
View this Thread in Original format
NyKoN
פועל שכמוני יצאתי היום לעבודה בתור מנקה פנים בשטיפת מכוניות
:D
הרווחתי היום 18 שקל לשעה במשך 8 שעות ועוד 28 שקל לשעה במשך שעתיים
בנוסף עוד 71 שקל טיפים
:D
קיצר... בא היום אחה"צ איזה דוס עם הדוסמוביל שלו ולמניאק אין שטיח לשטוף... יש לו רצפת מעליות
אז הייתי חייב לשטוף.. שטפתי במשך חצי שעה את הרצפה המזדיינת של המניאק ושברתי את הידיים והצוואר בשביל לנקות לו את החלונות והמניאק הזה פשוט מכניס את הילד לאוטו, אומר תודה ונוסע... מניאק זבל
בנוסף בא איזה אחד שרואים עליו שהוא מבוסס עם וולוו אס 70... אומר לי תעשה זה תעשה זה תעשה זה... ותנקה לי את הלכלוך בין החריצים של הטסא
אמרתי סבבה ועשיתי והגעתי לגלגל הרביעי ואז ההוא שעובד איתי אומר להוא שלא מנקים פה את הגלגלים ושעושים את זה בתחנה
אז ההוא אומר טוב... נכנס לאוטו ונוסע! עוד זבל נוסע בלי לתת טיפ
ויש סתם אנשים שבאים בשביל הכיף... יושבים קוראים עיתון והאוטו שלהם נקי כמו בן זונה
סתם באו לענות אותנו... לא הייתה טיפת לכלוך בכל האוטו...
רבאק
יום קשה... 10 שעות עבודה
235 שקל
:D
arik
קודם כל כבוד על החריצות!!!

דבר שני אני מניח שזה מאד מעצבן!!!

דבר שלישי תשים תג עם השם שלך ובמקרה הזה יקראו לך

טיפ!!!


או טיפטיפון למי שמכיר:wtf:
itamarsan
ואאאלללהה אחי לא מקננה בךך!!!!!
אבל לעומתך אני עובד דווקא במיזוג אוויר
אנחנו נותנים שירותים בבתים ובמפעלים וכאלו
באיזור ירושלים
בקיצר אני מרוויח ליום 150 שקל והוא מצ'פר אותי בסוף החודש מוסיף לי עוד כמה שקלים נחמדים
בקיצר תארו לעצמכם לקום כול יום ב7 (כמובן אחרי שיוצאים לא עד מאוחר בלילה ככה עד 1 1 וחצי )
לנסוע לירושלים לעבוד עד 6-7 ולחזור מוטש בערב וזה להרים דברים כבדים בלאגן!!!!
בקיצר אבל יש כמה דבריםם מאוד חיוביים בעבודהה
מבקרים בהרבה הרבה הרבה מקומום עם פול כוסיות וזה פשוט דבר מדהים כול יום אנשים אחרים בנות חדשות חיים מושלים!!!!!!
-CosmicFire-
אחי איפה אתה עובד
אולי תוכל לארגן לי משהו?
oDrori
Another Day, Another Dollar.
תחדש אחי :thepirate
itamarsan
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
אחי איפה אתה עובד
אולי תוכל לארגן לי משהו?

אחי תדע לך המצב כזה חראאאאא במשק שזה מדהים פשוט תלך ברוחב הראשי בעיר שלךך ותיכנס חנות חנות ואני מבטיח לך שתימצא משהווו
Shahar
כמו שאמרו אחי כל הכבוד ...
ואם תרואה שמישהו מעביד אותך ובסוף יוצא כמו בנזונה ולא מביא לך טיפ שים לו חיתוך בגלגל בשושו ותן לו לנסוע
:)
NyKoN
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
אחי איפה אתה עובד
אולי תוכל לארגן לי משהו?


נתחיל מזה שלא יקבלו אותך בגלל העובדה הפשוטה שאסור לך לעבוד
ואתה יכול ללכת לכל תחנת שטיפה ולבקש... יתנו יתנו, לא יתנו- באסה
Q-PiXeL
230 שקל ליום זה הרבה...
יפה!!
אבל יהיה קשה לך להמשיך ככה כל יום
KrazyDJs
לפי מה שהבנתי הוא מחר בן 14..ככה שכן יקבלו אותו...[ הכוונה לקוסמיק פייר ]

וקבל ח"ח על העבודה...

אמן והיתי יכל למצוא עבודה..

בינתיים אני צריך להסתפק בבייביסיטר..אבל גם השכנים שלי לא ממש יוצאים לעיתים תכופות :)

luckystrike
אחי מזל טוב באמת כל הכבוד ...
סעמ'ק על הצבא הזה אני חייב למצוא עבודה ורוב
המעסיקים לא רוצים להעסיק חייל בניגוד לחוק !

איזה עצבים ראבאק ...
:(

רועי יא חרא אמרת שתברר לי כוס אימא ש'ך !

סתם שאלה מישהוא פה עובד בקייטנה או משהוא כזה ?
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by NyKoN
נתחיל מזה שלא יקבלו אותך בגלל העובדה הפשוטה שאסור לך לעבוד
ואתה יכול ללכת לכל תחנת שטיפה ולבקש... יתנו יתנו, לא יתנו- באסה



מגיל 14 מותר
ויש לי 14 עוד שעתיים 45 :]
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement