Köpte två skivor idag
|
View this Thread in Original format
mindshooter |
Infected Mushroom - Converting vegetarians 159:-
Riktigt jävla fet CD, hade laddat ner CD 2 innan och tyckte att den var så pass annorlunda och klockren att jag ville ha den i samlingen...nu ska jag noga lyssna igenom CD 1 oxå.... har aldrig riktigt tyckt om Infected men fan va fett detta är :)
Elation station e helt klart fetast...måste upplevas...skön chill låt.
Junkie XL - Radio JXL A Broadcast From The Computer Hell Cabin 129:-
Helt klart något jag oxå vill ha i samlingen, trodde att detta var albulet jag laddat hem för ett tag sedan, men det var ett annat, minst lika fett då det innehöll alla låtar jag ville ha (utom Tennis) pluss några till :) Crusher e typ den fetaste låten tycker jag nog, klassikerna Aquaman och Beauty never fades e inte heller o leka med :)
Rekomenderar båda dessa riktigt feta album till alla :) |
|
|
lonne |
Slår i spiken o säger detsamma. 2st kanonalbum ! |
|
|
mjz |
quote: | Originally posted by mindshooter
Infected Mushroom - Converting vegetarians 159:-
Riktigt jävla fet CD, hade laddat ner CD 2 innan och tyckte att den var så pass annorlunda och klockren att jag ville ha den i samlingen...nu ska jag noga lyssna igenom CD 1 oxå.... har aldrig riktigt tyckt om Infected men fan va fett detta är :)
Elation station e helt klart fetast...måste upplevas...skön chill låt. |
köpte det dan efter jag laddade ner det, tusentals miljoner mil från the gathering men man känner ändå igen svamparna... :)
och n0bben-, kul att se att fler som kan lyssna på både trance och punkrock... |
|
|
dj_hysterix |
Infecteds album vet jag redan att det rockar fett !
men jag skulle vilja lyssna på junkie xl's album...det verkar va grymmt !
mind: du får bjuda in mig nångång så att jag kan lyssna på den :p |
|
|
Connector |
Mind: Är någon av de skivorna copyrightskyddade... alltså att man inte kan spela de i datorn? Har ingen vanlig cd-spelare... |
|
|
mindshooter |
quote: | Originally posted by Connector
Mind: Är någon av de skivorna copyrightskyddade... alltså att man inte kan spela de i datorn? Har ingen vanlig cd-spelare... |
Spelar just nu Junkies album i spelaren på datorn..funkar utmärkt...eftersom Infecteds album finns att ladda hem lite här o var har jag svårt att tro att fallet är så där... :) |
|
|
Connector |
äh it! Har en LD-spelare i garaget som klarar av CD om inte min dator gör det :)
Kliade för mycket i fingrarna så jag beställde följande:
Infected Mushroom Converting vegetarians
Junkie XL Radio JXL 2003
Yahel Hallucinate 2003
Litar på dig mind att de 2 första är bra ;) |
|
|
mindshooter |
Litar på dig mind att de 2 första är bra ;) |
wow... här har man inflytande :) Jag tror inte du blir besviken...men jag är oxå väldigt öppen för ny sorts musik nu...
Låt nummer 3 på Junkies album är en störtskön låt som jag fastnat för...är typ Reggea influerad..skitcool :) |
|
|
Connector |
quote: | Originally posted by mindshooter
Spelar just nu Junkies album i spelaren på datorn..funkar utmärkt...eftersom Infecteds album finns att ladda hem lite här o var har jag svårt att tro att fallet är så där... :) |
Härligt! Tur för mig, LD-spelaren är stor som ett hus, får knappt plats här inne :D |
|
|
P4z! |
köpte DJ Tiësto - Nyana Limited Edition Sampler i förrgår (om det nu klassas som ett vanlig album?). Hursomhelst, de här låtarna ingår i album samplern:
A1: Reinhard Voigt - Supertiel
A2: Conjure One feat. Sinéad O'Connor - Tears From The Moon (Tiësto In Search of Sunrise Remix)
B1: Solar Factor - Urban Shakedown (Original Mix)
B2: GTR - Mistral
C1: Catcher - Destiny Sunrise
C2: Your Parisians - U Write The Rules (Solarstone Remix)
D1: Solarstone vs. Sirocco - Destination
D2: The Roc Project feat. Tina Arena - Never (DJ Tiësto Remix)
finfina låtar.. :) |
|
|
dj_hysterix |
Yahel Hallucinate 2003
|
har du hört det albumet ?
jag blev skitbesviken på det albumet...skitdåligt :( |
|
|
Connector |
quote: | Originally posted by dj_hysterix
har du hört det albumet ?
jag blev skitbesviken på det albumet...skitdåligt :( |
säg inte så! Har hört en del yahel grejjer så jag tänkte att det albumet skulle vara kvalité. Har inte hört det än. Hoppas du ljuger ;) |
|
|
|
|