|
Bestämma oss!
|
View this Thread in Original format
| reveal |
som mind sa, det börjar bli brottom ifall man ska få tag på biljetter till Dance Valley eller Mysteryland
läge att bestämma oss?
Mysteryland den 23e augusti:
http://mysteryland.id-t.com/mysteryland2003/
stora namn:
tracid, väth, sander k, van dyk, corsten, tomcraft, timo maas
Dance Valley den 2e augusti:
http://www.dancevalley.nl
stora namn:
tiesto, corsten, buuren, gielen, astrid, sasha & digweed, sander k, hybrid, carl cox, cor finjeman, helsloot, filterheadz, deep dish, marco v, junkie xl, scot project, shokk
säkert missa några stora namn på båda festerna.. dessutom tillkommer det ju en massa andra!
frågan är vilket som folk vill gå på? det måste nog bestämmas snabbt som fan...
personligen röstar jag för Dance Valley |
|
|
| mindshooter |
| Låter nästan som att alla måste dra på samma fest? Tycker iaf inte jag, kanske inte var så du menade... Men jag tänker vad som än händer att fortsätta med arrangemanget runt en resa till Mysteryland..och den diskussionen fortsätter i den tråden :) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Låter nästan som att alla måste dra på samma fest? Tycker iaf inte jag, kanske inte var så du menade |
var inte riktigt så jag menade, även om jag tycker att det hade varit roligt om så många av oss som möjligt kunde dra tillsammans
denna tråden går ut på att man klart å tydligt säger vilken man vill till ;) så man får en uppfattning om vart folk är på väg |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by reveal
som mind sa, det börjar bli brottom ifall man ska få tag på biljetter till Dance Valley eller Mysteryland
|
F´låt att jag går utanför ämnet men detta är så ovanligt (att Reveal stavar fel) så jag måste bara påpeka ;)
Tillbaka till ämnet. |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Aendy
F´låt att jag går utanför ämnet men detta är så ovanligt (att Reveal stavar fel) så jag måste bara påpeka ;)
Tillbaka till ämnet. |
hohoh :p
den bjuder jag på ;) eller nåt :stongue:
(jasså du tycker att jag stavar bra :disbelief ) |
|
|
| mindshooter |
Gör en poll då :)
Jag ska som sagt till Mysteryland iaf!!!! |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Gör en poll då :)
Jag ska som sagt till Mysteryland iaf!!!! |
kan man göra om en tråd till att bli en omröstning i efterhand?
och har du köpt biljett eller? |
|
|
| mindshooter |
du får göra en ny tråd.... men det är inte så många som svarat än så länge så det är juh ok :)
Jag har inte köpt biljett än, endast p.ga att jag kanske kommer in gratis med lite flyt... så fort jag får besked ska jag köpa dock |
|
|
| mjz |
| mysteryland är högst upp på listan... åker på båda om jag har möjlighet... dv hade ju en riktigt schysst lineup... |
|
|
|
|