return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Bestämma oss!
View this Thread in Original format
reveal
som mind sa, det börjar bli brottom ifall man ska få tag på biljetter till Dance Valley eller Mysteryland

läge att bestämma oss?

Mysteryland den 23e augusti:
http://mysteryland.id-t.com/mysteryland2003/
stora namn:

tracid, väth, sander k, van dyk, corsten, tomcraft, timo maas


Dance Valley den 2e augusti:
http://www.dancevalley.nl
stora namn:

tiesto, corsten, buuren, gielen, astrid, sasha & digweed, sander k, hybrid, carl cox, cor finjeman, helsloot, filterheadz, deep dish, marco v, junkie xl, scot project, shokk


säkert missa några stora namn på båda festerna.. dessutom tillkommer det ju en massa andra!

frågan är vilket som folk vill gå på? det måste nog bestämmas snabbt som fan...


personligen röstar jag för Dance Valley
mindshooter
Låter nästan som att alla måste dra på samma fest? Tycker iaf inte jag, kanske inte var så du menade... Men jag tänker vad som än händer att fortsätta med arrangemanget runt en resa till Mysteryland..och den diskussionen fortsätter i den tråden :)
reveal
quote:
Originally posted by mindshooter
Låter nästan som att alla måste dra på samma fest? Tycker iaf inte jag, kanske inte var så du menade


var inte riktigt så jag menade, även om jag tycker att det hade varit roligt om så många av oss som möjligt kunde dra tillsammans




denna tråden går ut på att man klart å tydligt säger vilken man vill till ;) så man får en uppfattning om vart folk är på väg
Aendy
quote:
Originally posted by reveal
som mind sa, det börjar bli brottom ifall man ska få tag på biljetter till Dance Valley eller Mysteryland


F´låt att jag går utanför ämnet men detta är så ovanligt (att Reveal stavar fel) så jag måste bara påpeka ;)

Tillbaka till ämnet.
reveal
quote:
Originally posted by Aendy
F´låt att jag går utanför ämnet men detta är så ovanligt (att Reveal stavar fel) så jag måste bara påpeka ;)

Tillbaka till ämnet.


hohoh :p
den bjuder jag på ;) eller nåt :stongue:

(jasså du tycker att jag stavar bra :disbelief )
mindshooter
Gör en poll då :)



Jag ska som sagt till Mysteryland iaf!!!!
reveal
quote:
Originally posted by mindshooter
Gör en poll då :)



Jag ska som sagt till Mysteryland iaf!!!!



kan man göra om en tråd till att bli en omröstning i efterhand?


och har du köpt biljett eller?
mindshooter
du får göra en ny tråd.... men det är inte så många som svarat än så länge så det är juh ok :)

Jag har inte köpt biljett än, endast p.ga att jag kanske kommer in gratis med lite flyt... så fort jag får besked ska jag köpa dock
mjz
mysteryland är högst upp på listan... åker på båda om jag har möjlighet... dv hade ju en riktigt schysst lineup...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement