|
סטנגאפ
|
View this Thread in Original format
| warpedd_ |
אז ככה
בנשף סיום שלנו הביאו את שחר חסון מהקאמל קומדי קלאב
למשהו יש קטעים שלו על המחשב? |
|
|
| Hell_Copter |
חחחחחחחחח איזה תותח הוא היה!!!!!!!!!!!!
נשבע לך...
הוא הרס לאירה מהכיתה שלי את הנשף אם לא את החיים :D
גל גל גל גלצ :stongue:
ואלעד הנטחן היה גם ענק... והאדיש...
בכלל... שמעתי כל מופע יש לו אחד עם גבה
אחד נטחן
אחת חזה גדול ואחת חזה קטן
ואחד אדיש |
|
|
| DjChook |
לנו לנשף שביום ראשון מביאים את מה קשור :)
נקווה שלא יבאסו חחח |
|
|
| Viber |
| אני חושב שיש לי קטע שלו על המחשב 4 דקות או משהו אבל אני לא בטוח שזה הוא |
|
|
| Eitan E |
יש לי שירי ראפ שלו ושל עוד כמה מהקאמל
תחפש בקאזה
mc mantzur
הנה דוגמא:
"אמא זוכרת עם מי השארת אותי בייביסיטר הבן של צדוק הזגג , הכין לי מטרנה מהמיים של הבאנג , לא מספיק הייתי פג נולדתי בחג יום כיפור לא
נתת לי שלוק מהשד... יכולתי להמשיך אבל אין לי כוח
בכל מקרה כדאי לבדוק |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Eitan E
יש לי שירי ראפ שלו ושל עוד כמה מהקאמל
תחפש בקאזה
mc mantzur
הנה דוגמא:
"אמא זוכרת עם מי השארת אותי בייביסיטר הבן של צדוק הזגג , הכין לי מטרנה מהמיים של הבאנג , לא מספיק הייתי פג נולדתי בחג יום כיפור לא
נתת לי שלוק מהשד... יכולתי להמשיך אבל אין לי כוח
בכל מקרה כדאי לבדוק |
ציטטת מהשיר האהוב עלי בזמן האחרון...
emsi manzur - i sorry mama
זה הקטע הכי מצחיק בעולם...
אם תרצו אני יעלה לשרת של צ'וק יותר מאוחר... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
ציטטת מהשיר האהוב עלי בזמן האחרון...
emsi manzur - i sorry mama
זה הקטע הכי מצחיק בעולם...
אם תרצו אני יעלה לשרת של צ'וק יותר מאוחר... |
אחרי שהוא ירד מהבמה הדי ג'יי שם את השיר הזה...
שיר נחמד דווקא :) |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
בכלל... שמעתי כל מופע יש לו אחד עם גבה
אחד נטחן
אחת חזה גדול ואחת חזה קטן
ואחד אדיש |
כן... כמו כל סטנדאפיסט- הוא חוזר על הקטעים שלו
אבל עדיין קורע! :D |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by eXeTik
כן... כמו כל סטנדאפיסט- הוא חוזר על הקטעים שלו
אבל עדיין קורע! :D |
איך אין לו בושה להגיד את הדברים זה מדהים...
הוא שואל כזה יש כאן בנות שמזדיינות בזמן מחזור...
איזה צחוקים זה חבל על הזמן...
והקטע עם הבולגרית...
אני אוכל אבטיח ולא מבין מי שם בתוכו גבינה בולגרית :D |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by DjChook
לנו לנשף שביום ראשון מביאים את מה קשור :)
נקווה שלא יבאסו חחח |
חןןןן!!!!!!!
הם ענקיים אין אין איןןןןןןןןן עליהם בהפועההה
אתה תיקרע מצחוקקק |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by itamarsan
חןןןן!!!!!!!
הם ענקיים אין אין איןןןןןןןןן עליהם בהפועההה
אתה תיקרע מצחוקקק |
אני דווקא לא אהבתי אותם יותר מדי...
אבל בקטנות... :) |
|
|
|
|