return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 
icone - meriva & icone - calibra (pg. 2)
View this Thread in Original format
tor8024
quote:
Originally posted by Lightworks
Thx guys ;)

kev : weet je het webadres van Armada?

greetz,
Wim

Armada Records

ik zou misschien ook es kijken bij Afterglow Records, het label van Plastic Angel.. er zijn geloof ik nog maar 12 platen op dat label gereleased, dus er kunnen altijd wat meer artiesten bij.. en ik denk wel dat je met 'meriva' goed zit qua stijl!
Lightworks
quote:
Originally posted by tor8024
Armada Records

ik zou misschien ook es kijken bij Afterglow Records, het label van Plastic Angel.. er zijn geloof ik nog maar 12 platen op dat label gereleased, dus er kunnen altijd wat meer artiesten bij.. en ik denk wel dat je met 'meriva' goed zit qua stijl!

bedankt Kevin!

er is denk ik al een maatschappij Armada Records : www.armadarecords.com, maar ziet er vrij laag uit :)

iemand die ik ken vanuit de buurt van leuven kent wat mensen bij Banshee Worx, misschien is het goed van daar eerst van af te wachten, daarna kan ik gerust eens langsgaan bij Plastic Angel ;)

laterz!
Wim
tor8024
ik denk dat je beter zit bij afterglow.. banshee/bonzai staat bekend voor het darkere werk, en niet zozeer voor epische uplifters zoals meriva.. maar je kunt altijd es proberen natuurlijk!
Lightworks
ik weet het... de persoon in kwestie die ermee ging babbelen leek toch vrij overtuigd. ff zien wat hij ervan terecht brengt toch :)
Pumaz
quote:
Originally posted by tor8024
banshee/bonzai staat bekend voor het darkere werk, en niet zozeer voor epische uplifters zoals meriva

Werd in een andere thread ook gezegd, maar als ik eens goed nadenk was XTC Trax wel vrij uplifting (Fire & Ice oa) en die bestaat nog bij banshee onder een andere naam...

En Wim, pleeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaaaasssssssssssssssseeeeeeeeeee
geef mij een midi van meriva!!!!!!!!!!!!!

PLLLLLLLLLLLLLLLEEEEEEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAASSSSSSSSSSSSEEEEEEEE
Lightworks
pm'ke gestuurd Pumaz ;)
Pumaz
Heb vandaag de lead, strings & basslijn bewerkt... zalig jong, als hij af is zal je te horen krijgen wat een klassiek geschoolde muzikant (ik dus;)) met trance doet. (dit is niet als stoef bedoeld)
Belgian Bonzai
lightworks_kearney__j[1].o.c._vs_revelx__exposure_icone_remix
Krijg ik Spam en dan staat er een link in naar deze track. Oud? Nieuw? Goed!
Hoe is de correct Artist - Title (Version) van deze track had ik graag geweten ook :)
BEACHBOY
Wow! Goed werk LW!!!

Super vind ik 'Meriva'. Calibra is ook goed maar inderdaad die piano is niet volledig mijn stijl (alhoewel ik bvb Sasha & Maria - Be as one zeer graag hoor :rolleyes: )
In ieder geval veel succes met het vinden van een label. Wat denk ik toch niet echt zo'n probleem moet zijn met Icone - Meriva.

Ps: heb je remix van Ligaya gedownload en die is ook :eyes: !!!!

Greetz!
BB ;)
Pumaz
Ik ben verslaafd aan het werken aan mijn remix van Meriva...

Lightworks
Belgian Bonzai : kheb een pm'ke gestuurd, sorry voor de late reply ;)

B-Boy : bedankt! ik zal m'n best doen wat betreft 'Meriva'. m'n vriendinneke vind de andere 'schoner' dan Meriva, maar da's misschien kwestie van smaak hehe (persoonlijk vind ik Meriva trouwens ook beter, maar shh ;) ). khad m'n remix van Gouryella - Ligaya gestuurd per email naar Tsunami, maar nooit iets op trug gekregen...

Pumaz : ik kijk er naar uit wat je'r mee gaat doen/gedaan hebt! laat maar iets weten ;)

PS: 'Meriva' en nog een andere track zijn nu op weg naar Afterglow Records, ik ga denk ik een andere, ietwat donkerdere track sturen naar Banshee Worx (als ik er ooit eentje afkrijg).
tor8024
quote:
Originally posted by Lightworks
'Meriva' en nog een andere track zijn nu op weg naar Afterglow Records, ik ga denk ik een andere, ietwat donkerdere track sturen naar Banshee Worx (als ik er ooit eentje afkrijg).

is dat een nieuwe? anders had je ook 'tigra' kunnen meesturen, vind ik ook een super nummer..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement