return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 
Hobbies (pg. 2)
View this Thread in Original format
Tiger777
met grote onderscheiding :D
Belgian Bonzai
Ik speel tennis.
Als andere hobbie zou ik opgeven... de politiek volgen. Raar, hé.
En nadenken over fysica (mijn religie). Raar, hé.
Tiger777
bah nee, da's ni raar. Ik denk ook vaak na over fisika... Zo heb ik is 3 dagen nagedacht over de fysische verklaring van wat elekriciteit is... en, omwille van een of andere fout in men berekening kwam ik tot de conclusie dat een geleider doordstroomd met 10A 3.57 kilo meer weegt dan een geleider die niet doorstroomd is... daarna, zag ik dat het 3.57 E-17 was, dus ja... bon, maar om aan te tone da ge ni de enege zijt die nadenkt ;)

Politiek volge, doe ik ook.
Dark Apostle
quote:
Originally posted by Belgian Bonzai
En nadenken over fysica (mijn religie). Raar, hé.

Bwa ik ben gefacineerd door microbiologie (vooral virussen ;))
Tiger777
woew, apostle, uwen custom status! :haha:

Da's allemaal goe, want nadenken houdt uuw hersenen bezeg, dan worden er constant nieuwe zenuwbanen aangelegd, en wordt de veroudering van uuw hersenen tegengehouden :D
Dark Apostle
quote:
Originally posted by Tiger777
woew, apostle, uwen custom status! :haha:

Hardstyle freak is niet veilig, vooral als ik ergens op het forum NL-ers tegenkom ;)
TranceAddict is rip-off
Gothic Trancer klinkt ni goed imo

En uiteindelijk past Insane Freak het best bij mijn algemeen karakterprofiel ;)
djcresto
ik speel badminton, minstens 2x per week, + competitie + 25 tornooien per jaar.
ben daarbuiten ook secretaris en webmaster van onze badmintonclub.
aja werk ook op vlaamse badmintonliga ;-)
Belgian Bonzai
quote:
Originally posted by djcresto
ik speel badminton, minstens 2x per week, + competitie + 25 tornooien per jaar.
ben daarbuiten ook secretaris en webmaster van onze badmintonclub.
aja werk ook op vlaamse badmintonliga ;-)

Kent gij Dieter Debaillie?
djcresto
quote:
Originally posted by Belgian Bonzai
Kent gij Dieter Debaillie?

jep, ken hem nie echt persoonlijk maar weet wie dat is. Heb er vorig seizoen op tornooi is nen dubbel tegen moeten spelen. (verloren in 3 sets). Speelt heel goe, en volgend seizoen gaat hij denk ik competitie in Frankrijk spelen?:happy2: :toothless
Vanwaar kent ge die?
tor8024
ik speel volleybal.. althans dat probeer ik toch.. :p

Gladius
manne manne, ge moest is wete hoe goe ge u voelt met een goei conditie en hoe plezant het is om u is goe uit te leven op nen bal (of op iemand ;) )

btw, tiger, nice sig =), skitterend lieke

-Glad
Dark Apostle
quote:
Originally posted by Gladius
manne manne, ge moest is wete hoe goe ge u voelt met een goei conditie en hoe plezant het is om u is goe uit te leven op nen bal (of op iemand ;) )

Kan goed zijn, maar de enigste sport die me lijkt te kunnen blijven boeien is Skieën, 1 probleem België is nu niet bepaalt de beste plaats om dat te beoefenen en altijd naar de Alpen trekken is wat aan de dure kant en er gaan wonen zie ik ook ni zo direct zitten.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement