|
james holden - a break in the clouds
|
View this Thread in Original format
| tor8024 |
| het gebeurt niet veel dat ik letterlijk kippenvel krijg, maar van deze track krijg ik echt rillingen! na 'live another life' is dit het nummer van jaar voor mij.. echt schitterend!! :eyespop: |
|
|
| CygnusX |
Mooi nummertje, maar toch vind ik hem niet zo goed als 'Nothing'.
Dit nummer kan wel wat remixen gebruiken. |
|
|
| tor8024 |
ik vind hem echt briljant!
ik kan er trouwens nog zo eentje aanraden: 2 players vs. elizabeth fields - signet sympathy
een bootleg van 'signet (leama & moor remix)' en de vocals van 'speak in sympathy', klinkt hypnotizerend samen.. euphoria! :eyespop: |
|
|
| mynameistrance |
Das inderdaad een vree goeie plaat.
Begint met lekkere basslijn en da melodietje die erbij komt...kwijlkwijl |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Mooi nummertje, maar toch vind ik hem niet zo goed als 'Nothing'.
|
Ken je zijn 'Horizon' van een paar jaar terug? Het was zijn doorbraak-plaat en die is pas zaaaaaaaalig...
Weetje : James had vroeger dreads en is vegetarier (nee ni intressant maar kom, laat mij doen) |
|
|
| dj Zevan |
kwaliteit
wat anders te verwachten van james holden
misschien niet zo goed als nothing (93 returning mix)
toch al een indrukwekkend lijstje wat hij geproduced heeft
a break in the clouds, nothing, solstice, i have put out the light, bloodlock (met sasha -< vette basslijn)
remixen van accadia-into the dawn, ashtrax-digital reason, kirsty hawkshaw-fine day, solid sessions-janeiro ... |
|
|
| djcresto |
is inderdaad een heel lekkere schijf
maar om nu te spreken van plaat van het jaar, vind ik het toch nog een beke te vroeg. |
|
|
| Pumaz |
| Is het einde echt zo plots of heb ik een slechte rip? |
|
|
| tor8024 |
wat bedoel je met 'plots'?
de main mix is bij mij 9.56 |
|
|
| Pumaz |
| Bij mij ook... met een opbouwende synth en ietsie pietse hi hats en dan dan ist gedaan en blijf ik zo zitten van wtf? |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Ken je zijn 'Horizon' van een paar jaar terug? Het was zijn doorbraak-plaat en die is pas zaaaaaaaalig...
|
Die Way Out West Remix daarvan is echt 1 van de beste platen allertijden!!! |
|
|
| TranceSeeker |
| MONSTER van een plaat! |
|
|
|
|